Sunday , October 22 2017
Home / Islami Duniya / शाम की सूरतेहाल, क़रारदाद के लीये सलामती कौंसल पर दबाव

शाम की सूरतेहाल, क़रारदाद के लीये सलामती कौंसल पर दबाव

अक़वाम मुतहदा, २९ जनवरी (राइटर) शाम की दिन ब दिन बिगड़ती हुई सूरत हाल के तनाज़ुर में जुमा के रोज़ सलामती कौंसल का इजलास हुआ जिस में यूरोपी और अरब मुमालिक ने ज़ोर दिया कि सलामती कौंसल को शाम में जमहूरीयत पसंद हिज़्ब मुखालिफ़ पर असद हुकूमत क

अक़वाम मुतहदा, २९ जनवरी (राइटर) शाम की दिन ब दिन बिगड़ती हुई सूरत हाल के तनाज़ुर में जुमा के रोज़ सलामती कौंसल का इजलास हुआ जिस में यूरोपी और अरब मुमालिक ने ज़ोर दिया कि सलामती कौंसल को शाम में जमहूरीयत पसंद हिज़्ब मुखालिफ़ पर असद हुकूमत की जानिब से तशद्दुद के ख़िलाफ़ क़रारदाद मंज़ूर करनी चाहिए।

ताहम रूस का कहना है कि मुजव्वज़ा क़रारदाद हदूद से तजावुज़ कर रही है।मुजव्वज़ा क़रारदाद मराक़श ने पेश की जिसे बर्तानिया, फ़्रांस, जर्मनी और अरब मुमालिक ने तैयार किया है। मंगल से क़बल इस क़रारदाद पर अमल का इमकान नहीं है।

इस से क़बल अरब लीग के सेक्रेटरी जनरल नबील एल अरबी और क़तर के वज़ीर आज़म शेख़ हम्माद सलामती कौंसल को ब्रीफिंग देंगे।शाम में जुमे को भी पर तशद्दुद वाक़ियात का सिलसिला जारी रहा। शाम के सूबा हमाह में सिक्योरीटी फ़ोर्सेज़ ने गुज़शता रोज़ जुमा को कम अज़ कम चवालीस ( 44) अफ़राद को हलाक कर दिया है, जिन में बच्चे और ख़वातीन भी शामिल हैं।

लेबनान में मौजूद इन्सानी हुक़ूक़ के एक कारकुन ने बताया कि हुकूमती टैंकों ने हमाह के क़रीब एलहामदीह के इलाके में गोला बारी की। अक़वाम मुतहदा के इदारे यूनीसेफ के मुताबिक गुज़शता दस माह के दौरान हुकूमती सिक्योरीटी अहलकारों के हाथों कम अज़कम 384 बच्चे हलाक हो चुके हैं।

दरीं असनाए शाम के शुमाल मग़रिबी शहर अदुल्लब में सिक्योरिटी चेक प्वाईंट धमाके की इत्तेलात हैं।

TOPPOPULARRECENT