Saturday , September 23 2017
Home / World / शाम में असद, रूस और ईरान जंगी जराइम में मुलव्विस

शाम में असद, रूस और ईरान जंगी जराइम में मुलव्विस

अमरीकी एवाने नुमाइंदगान की कमेटी बराए उमूरे खारजा ने बुध के रोज़ मुत्तफ़िक़ा तौर पर दो क़रारदादें मंज़ूर कीं, जिन में दाइश के शिद्दत पसंद ग्रुप को रोकने और शाम के अवाम की मदद करने के लिए ओबामा इंतेज़ामीया पर ज़्यादा कारकर्दगी दिखाने के लिए कहा गया है, जिसके लिए, दबाव बढ़ाने पर ज़ोर दिया जाएगा।

पहली क़रारदाद में शाम के सदर बशारुल असद और उन के इत्तिहादियों पर, जिनमें रूस और ईरान का खासतौर पर ज़िक्र किया गया है, शाम की सिवीलियन आबादी के ख़िलाफ़ जंगी जराइम का इल्ज़ाम लगाया है।

इस में कहा गया है कि शाम के तनाज़े में हलाक होने वाली शहरी आबादी की ज़्यादातर तादाद हुकूमते शाम और इस के इत्तिहादियों के हाथों हलाक हुआ, जिनमें ख़ुसूसी तौर पर रूसी फेडरेशन, इस्लामी जम्हूरिया ईरान, और ईरान की जानिब से लड़ने वाले दहशतगर्द,हिज़्बुल्लाह शामिल हैं।

जंगी जराइम से मुताल्लिक़ क़रारदाद में अमरीकी सदर बराक ओबामा पर ज़ोर दिया गया है कि अक़वामे मुत्तहिदा में तैनात सफ़ीर को हिदायात दी जाएं कि वो जंगी जराइम के बैनुल अक़वामी ट्रिब्यूनल तशकील देने की हिमायत करें, ताकि शाम में जंगी जराइम और इन्सानियत के ख़िलाफ़ जराइम में मुलव्विस किसी भी फ़रीक़ को इन्साफ़ के कटहरे में लाया जा सके।

TOPPOPULARRECENT