Wednesday , October 18 2017
Home / World / शाम में कीमीयाई हथियारों के इस्तेमाल की इत्तिला मुस्तर्द

शाम में कीमीयाई हथियारों के इस्तेमाल की इत्तिला मुस्तर्द

वाशिंगटन 16 जनवरी ( ए एफ पी ) अमरीकी हुकूमत ने स्टेट डिपार्टमेंट की इस दस्तावेज़ के अफ़शा से मुताल्लिक़ रिपोर्ट को नजरअंदाज़ कर दिया जिस में इशारा दिया गया है कि शाम ने लग भग दो साल पुरानी बग़ावत के ख़िलाफ़ अपनी जारिहाना कार्रवाई मे

वाशिंगटन 16 जनवरी ( ए एफ पी ) अमरीकी हुकूमत ने स्टेट डिपार्टमेंट की इस दस्तावेज़ के अफ़शा से मुताल्लिक़ रिपोर्ट को नजरअंदाज़ कर दिया जिस में इशारा दिया गया है कि शाम ने लग भग दो साल पुरानी बग़ावत के ख़िलाफ़ अपनी जारिहाना कार्रवाई में कीमीयाई हथियारों का इस्तेमाल किया ।
एक ऑनलाइन मैगज़ीन फ़ोरेन पॉलीसी ने कहा कि इस ने अफ़शा शूदा स्टेट डिपार्टमेंट रिपोर्ट को तुर्की में अमरीकी सिफ़ारत कारों से हासिल किया जिस से पुर ज़ोर अंदाज़ में ये दावा सामने आता है

कि सदर बशारुल असद की फोर्सेस ने ज़हरीली गैस का इस्तेमाल किया । अमरीकी सदर बराक ओबामा ने कहा है कि कीमीयाई हथियारों का इस्तेमाल या कीमीयाई असलाह पर कंट्रोल करने में नाकामी निहायत तशवीशनाक है जो अमरीका को इस झगड़े में ज़्यादा क़ुव्वत के साथ मुदाख़िलत पर मजबूर कर सकती है ।

अमरीकी ओहदेदारों ने गुज़िश्ता माह कहा था कि शाम ऐसा मालूम होता है कि कीमीयाई हथियारों को तैयार रखने के सिलसिले में बाअज़ इक़दामात कर रहा था लेकिन बाद में पीछे हट गया।

TOPPOPULARRECENT