Sunday , October 22 2017
Home / World / शाम में तशद्दुद के इख़तेताम के लिए बशारुलअसद की ब्रिक्स से इमदाद तलबी

शाम में तशद्दुद के इख़तेताम के लिए बशारुलअसद की ब्रिक्स से इमदाद तलबी

दमिश्क़, 28 मार्च: सदर शाम बशारुलअसद ने आज ब्रिक्स मुमालिक पर ज़ोर दिया कि वो उन के मुल्क में तशद्दुद के ख़ातमे में मदद करें और शामी अवाम के मसाइब का ख़ातमा करें, जिस की वजह बैनुल अक़वामी तहदीदात हैं। दरीं असना इंसानी हुक़ूक़ की अलमबरदार

दमिश्क़, 28 मार्च: सदर शाम बशारुलअसद ने आज ब्रिक्स मुमालिक पर ज़ोर दिया कि वो उन के मुल्क में तशद्दुद के ख़ातमे में मदद करें और शामी अवाम के मसाइब का ख़ातमा करें, जिस की वजह बैनुल अक़वामी तहदीदात हैं। दरीं असना इंसानी हुक़ूक़ की अलमबरदार तंज़ीम एमन्सिटी इंटरनेशनल ने कहा कि दुनिया को शाम के तनाज़ा में मुलव्विस तमाम फ़रीक़ैन पर दबाव‌ डालना चाहिए कि वो बैनुल अक़वामी इंसानी क़ानून और इंसानी हुक़ूक़ क़ानून की पाबंदी करें।

बशारुलअसद ने उभरती हुई ताक़तों से अपील करते हुए कहा कि वो ब्रिक्स क़ाइदीन से मुशतर्का जद्द-ओ-जहद की अपील करते हैं ताकि शाम में तशद्दुद का ख़ातमा होसके और तनाज़ा का सयासी हल तलाश करने में कामयाबी होसके। जुनूबी अफ़्रीक़ा के सदर जैकब ज़ूमा के नाम बशारुलअसद का मकतूब सरकारी ख़बर रसां इदारा सिंह में शाय किया है, जिस में कहा गया हैकि इस के लिए वाज़िह बैनुल अक़वामी अज़म की ज़रूरत है ताकि दहश्तगरदों के वसाइल का ख़ातमा किया जा सके।

उन्हें मुसल्लह करने और मालिया फ़राहम करने का इंसिदाद होसके। बशारुलअसद ने कहा कि आप तमाम को अमन की बहाली, सयानत और इंसाफ़ को आज की मुसीबतज़दा दुनिया में यक़ीनी बनाना चाहिए। आप तमाम की कोशिशों का मर्कज़ तवज्जो शामी अवाम के मसाइब का ख़ातमा होना चाहिए जिस की वजह ग़ैरमुन्सिफ़ाना मआशी तहदीदात हैं जो बैन-उल-अक़वामी क़ानून की भी ख़िलाफ़वरज़ी हैं और शामी अवाम की ज़िंदगियों और बुनियादी ज़रूरियात को रास्त मुतास्सिर कर रही हैं।

TOPPOPULARRECENT