Tuesday , October 17 2017
Home / World / शाम में बदतरीन इंसानी बोहरान , फ़िलफ़ौर तबदीली नागुज़ीर : ओबामा

शाम में बदतरीन इंसानी बोहरान , फ़िलफ़ौर तबदीली नागुज़ीर : ओबामा

वाशिंगटन 13 अप्रैल : इस बात पर ज़ोर देते हुए कि शाम में इंसानियत का बोहरान अबतर होता जा रहा है ,अमेरीकी सदर बराक ओबामा ने इस मुल्क में सयासी तबदीली की हंगामी ज़रूरत को उजागर किया है। ओबामा ने कल वाईट हाउस के ओवल ऑफ़िस में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा सेक्रेटरी जनरल बाण की मून के साथ अपनी मीटिंग के बाद कहा कि शाम में ज़ाहिर है कि इंसानी सूरत-ए-हाल बहुत ख़राब हो चली है।

उन्होंने कहा कि सेक्रेटरी जनरल बाण और मेरी यही राय है कि हम नाज़ुक मोड़ पर पहुंच चुके हैं। ये हमारे लिए अहम है कि फ़ौरी तौर पर कोई मूसिर सियासी तबदीली लाई जाय जो तमाम शामी बाशिंदों के हुक़ूक़ का एहतिराम करेगी । हमें इस किस्म के क़तल-ए-आम और ख़ूनी लड़ाई को ख़त्म करने की कोशिश करनी चाहिए जो गुजिश्ता कई महीनों से जारी है और आम शहरी और ग़ैर मुसल्लह अफ़राद इसका निशाना बन रहे हैं।

उन्होंने मज़ीद कहा कि अमेरीका जो शाम में इंसानियत पर मुबनी इमदाद के लिए सब से ज़्यादा अतिया देने वाले मुल्क है और शामी अपोज़ीशन के एतिदाल पसंद अनासिर की ताईद करता है , अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के साथ मिलकर तबदीली लाने की कोशिश करेगा और मुम्किन हुआ तो बोहरान की मुकम्मल यकसूई करदी जाएगी जिस केलिए शाम के अव्वाम की शमूलियत नागुज़ीर है।

शामी सूरत-ए-हाल को निहायत तशवीशनाक क़रार देते हुए बाण ने कहा कि दुनिया भर के क़ाइदीन को ज़्यादा ताक़तवर शामी क़ियादत को इक़तिदार पर लाने की कोशिश करना चाहिए । उन्होंने बताया कि में ने सदर ओबामा से अपील की है कि सलामती कौंसिल के अपने कलीदी शराकत दारों के साथ मिलकर काम करते हुए इस मसले का हल तलाश किया जाय।
*************************************************************************************

TOPPOPULARRECENT