Tuesday , August 22 2017
Home / Islami Duniya / शाम: होम्स में बम धमाके, 32 अफ़राद हलाक , 90 ज़ख़्मी

शाम: होम्स में बम धमाके, 32 अफ़राद हलाक , 90 ज़ख़्मी

Civil Defence members work at the site of two bomb explosions in the Syrian city of Homs, Syria, in this handout picture provided by SANA on December 28, 2015. REUTERS/SANA/Handout via Reuters ATTENTION EDITORS - THIS PICTURE WAS PROVIDED BY A THIRD PARTY. REUTERS IS UNABLE TO INDEPENDENTLY VERIFY THE AUTHENTICITY, CONTENT, LOCATION OR DATE OF THIS IMAGE. FOR EDITORIAL USE ONLY. NOT FOR SALE FOR MARKETING OR ADVERTISING CAMPAIGNS. THIS PICTURE IS DISTRIBUTED EXACTLY AS RECEIVED BY REUTERS, AS A SERVICE TO CLIENTS

शाम के वस्ती शहर होम्स में दो बम धमाकों के नतीजे में 32 अफ़राद हलाक और 90 से ज़्यादा ज़ख़्मी हो गए हैं। बर्तानिया में क़ायम शामी ऑब्ज़र्वेट्री बराए इन्सानी हुक़ूक़ की इत्तिला के मुताबिक़ होम्स के वस्ती इलाक़े अलज़हरा में सोमवार के रोज़ बारूद से भरी एक कार को धमाके से उड़ाया गया है और एक जगह पर हमला आवर बमबार ने ख़ुद को धमाके से उड़ा दिया है।

शाम की सरकारी ख़बररसां एजेंसी साना ने दो कार बम धमाकों की इत्तिला दी है और इन दोनों में हलाकतों की तादाद छे बताई है और कहा है कि सैंतीस अफ़राद ज़ख़्मी हुए हैं। इसी माह के अवाइल में होम्स में शामी हुकूमत और बाग़ी जंगजूओं के दरमयान जंग बंदी का समझौता हुआ था।

इस के बाद शहर में ये दूसरा बड़ा हमला है। इस जंग बंदी के तहत सदर बशारुल असद की वफ़ादार फ़ौज के लिए इस शहर के बाग़ीयों के ज़ेरे क़ब्ज़ा इलाक़े पर कंट्रोल की राह हमवार हो गई थी।

TOPPOPULARRECENT