Tuesday , October 24 2017
Home / World / शाम : 15 लाख लोगों को ख़ुराक की ज़रूरत

शाम : 15 लाख लोगों को ख़ुराक की ज़रूरत

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा का कहना है कि शाम में एक अंदाज़ा के मुताबिक़ पंद्रह (15) लाख लोगों को ख़ुराक की ज़रूरत है। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के इमदादी कार्यवाईयों के दफ़्तर के सफ़ीर वलेरी अमोस (Baroness Amos)ने शाम के दौरा से वापसी पर एक ख़बररसां इदारा को बता

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा का कहना है कि शाम में एक अंदाज़ा के मुताबिक़ पंद्रह (15) लाख लोगों को ख़ुराक की ज़रूरत है। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के इमदादी कार्यवाईयों के दफ़्तर के सफ़ीर वलेरी अमोस (Baroness Amos)ने शाम के दौरा से वापसी पर एक ख़बररसां इदारा को बताया कि शामी हुकूमत इस बात पर राज़ी हो गई है कि अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के साथ मिल कर इन इलाक़ों की निशानदेही की जाएगी जहां पर लोगों को फ़ौरी तौर पर इम्दाद की ज़रूरत है।

दरीं असना अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के सेक्रेटरी जनरल बैन की मून ( Ban ki Moon) ने कहा है कि कोफ़ी अन्नान हफ़्ता को दमिश्क़ में शाम के सदर बशर अल असद (Bashar al-Assad) से मुलाक़ात करेंगे । उम्मीद है कि अक़वाम-ए-मुत्तहिदा और अरब लीग के मुशतर्का क़ासिद कोफ़ी अन्नान शाम से रवानगी से पहले एतवार को हिज़ब-ए-इख़्तेलाफ़ के क़ाइदीन से मुलाक़ात करेंगे।

दूसरी जानिब शाम में अपोज़ीशन के कारकुनों के मुताबिक़ शामी स्कियोरटी फ़ोर्सेस की ताज़ा कार्यवाईयों में 40 शहरी हलाक हो गये हैं।

TOPPOPULARRECENT