Thursday , August 17 2017
Home / Hyderabad News / शास्त्रीपूरम मसाजिद से मुताल्लिक़ कमिशनर साइबराबाद मकतूब तनाज़ा की यकसूई

शास्त्रीपूरम मसाजिद से मुताल्लिक़ कमिशनर साइबराबाद मकतूब तनाज़ा की यकसूई

हैदराबाद 17 सितंबर:तेलंगाना हुकूमत ने शास्त्रीपूरम में 17 मसाजिद से मुताल्लिक़ कमिशनर साइबराबाद के मकतूब से पैदा शूदा तनाज़ा की यकसूई कर दी है।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने वज़ीर-ए-दाख़िला और डायरेक्टर जनरल पुलिस से बातचीत के बाद पुलिस और मजलिस बलदिया के ओहदेदारों को हिदायत दी के वो मज़हबी मुक़ामात के सिलसिले में कोई इश्तिआल अंगेज़ बयान जारी ना करें।

हुकूमत ने ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो अमन-ओ-ज़बत की बरक़रारी पर तवज्जा मर्कूज़ करें , बरख़िलाफ़ उसके मज़हबी मुक़ामात को निशानात बनाते हुए किसी तबक़ा के मज़हबी जज़बात को ठेस पहूंचाई जाये। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने बताया कि कमिशनर साइबराबाद की तरफ से कमिशनर जी एच्च एम सी को जो मकतूब रवाना किया गया था इस से ना सिर्फ दसतबरदारी इख़तियार करली गई बल्कि बलदी हुक्काम ने मसाजिद को जो नोटिस जारी की है उसे वापिस ले लिया गया है।

उन्होंने बताया कि इस तनाज़ा के सिलसिले में जो भी ख़ाती पाए जाएं उनके ख़िलाफ़ महिकमा जाती कार्रवाई की जाएगी। महमूद अली ने इस बात पर इतमीनान का इज़हार किया कि आला ओहदेदारों ने अपनी ग़लती का एतेराफ़ करते हुए मुआमले की फ़ौरी तौर पर यकसूई कर दी है।

उन्होंने बताया कि कमिशनर साइबराबाद के मकतूब से मुस्लिम तबक़ा में बेचैनी का पैदा होना फ़ित्री है और मुख़्तलिफ़ गोशों से इस सिलसिले में हुकूमत से नुमाइंदगी की गई। उन्होंने कहा कि इस सूरत-ए-हाल से चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ को भी वाक़िफ़ किया गया और उन्होंने वाज़िह तौर पर हिदायत दी कि मज़हबी जज़बात को ठेस पहूँचाने की किसी भी कोशिश को बर्दाश्त ना किया जाये चाहे वो किसी भी सतह पर क्युं ना हो।

TOPPOPULARRECENT