Tuesday , October 24 2017
Home / Crime / शाहअली बंडा में आर टी सी बस ने 20 साला लड़की को रौंद दिया

शाहअली बंडा में आर टी सी बस ने 20 साला लड़की को रौंद दिया

पुराने शहर के इलाक़ा सय्यद अली चबूतरा शाहअली बंडा में उस वक़्त कशीदगी पैदा होगई जब एक आर टी सी बस ने 20 साला लड़की को रौंद दिया।

पुराने शहर के इलाक़ा सय्यद अली चबूतरा शाहअली बंडा में उस वक़्त कशीदगी पैदा होगई जब एक आर टी सी बस ने 20 साला लड़की को रौंद दिया।

बस ड्राईवर की मुबय्यना लापरवाही के ख़िलाफ़ ब्रहम मुक़ामी अवाम ने बस पर संगबारी कर के उसे नुक़्सान पहुंचाया और उसे नज़र-ए-आतिश करने की नाकाम कोशिश की।

तफ़सीलात के बमूजब फ़ातिमा फ़र्हत उर्फ़ रूही साकन इंजन बाओली अपने भाई शौकत उल्लाह ख़ान के हमराह मकान वापिस जारही थी कि सय्यद अली चबूतरा शाह ग़ौस होटल के क़रीब फ़लकनुमा बस डिपो से ताल्लुक़ रखने वाली तेज़ रफ़्तार आर टी सी बस AP11Z-3064 ने उसे रौंद दिया और वो बरसर-ए-मौक़ा हलाक होगई जबकि इस का भाई भी ज़ख़मी होगया । बताया जाता हैके इस हादसे के बाद सय्यद अली चबूतरा इलाके में हालात अचानक कशीदा होगए चूँकि मुक़ामी ब्रहम अवाम ने बस ड्राईवर की लापरवाही के ख़िलाफ़ टक्कर देने वाली आर टी सी बस को नुक़्सान पहूँचा या और नज़र-ए-आतिश करने की कोशिश की। इतना ही नहीं वहां से गुज़रने वाले मज़ीद तीन आर टी सी बसों पर भी संगबारी की गई।

हालात अचानक कशीदा होने पर एडीशनल डिप्टी कमिशनर पुलिस साउथ ज़ोन बाबू राव दुसरे पुलिस फ़ोर्स के हमराह जाये हादिसा पर पहूंच गए। ब्रहम अवाम को मुंतशिर करने के लिए पुलिस ने लाठी चार्ज का इस्तेमाल क्या। बताया जाता हैके इस वाक़िये के फ़ौरी बाद मुक़ामी ब्रहम अवाम ने ड्राईवर को ज़द-ओ-कोब करने की कोशिश की लेकिन वो वहां से राह फ़रार इख़तियार कर गया। शाहअली बंडा पुलिस ने इस सिलसिले में बस ड्राईवर के ख़िलाफ़ एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और उसकी तलाश जारी है।

TOPPOPULARRECENT