Tuesday , August 22 2017
Home / AP/Telangana / शाहराहों पर 108 और 104 ख़िदमात को बेहतर बनाने की हिदायत

शाहराहों पर 108 और 104 ख़िदमात को बेहतर बनाने की हिदायत

हैदराबाद 13 अप्रैल: रियासत तेलंगाना में 104 और 108 ख़िदमात का चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ ने तफ़सीली जायज़ा लिया और हंगामी नौईयत की इन ख़िदमात को रियासत भर में वुसअत देने और सड़क हादसात में ज़ख़मी होने वालों को फ़ौरी तौर पर इमदाद बहम पहूँचाने के लिए बेहतर-ओ-मुसबित इक़दामात करने के लिए चीफ़ मिनिस्टर के वज़ीर-ए-सेहत लकशमा रेड्डी को हिदायात दें।

खास्कर मौसिम-ए-गर्मा के दौरान क़ौमी शाहराहों पर एम्बुलेंस ख़िदमात और हंगामी तिब्बी सहूलतों को यक़ीनी बनाने पर-ज़ोर दिया। 104 और 108 सर्विसस में ख़िदमात अंजाम देने वाले मुलाज़मीन की तनख़्वाहों में इज़ाफ़ा करने के मसले पर आला ओहदेदारों के साथ तबादला-ए-ख़्याल करके हमदर्दाना फ़ैसला करने की वज़ीर-ए-सेहत को चीफ़ मिनिस्टर ने हिदायात दें।

बावसूक़ सरकारी ज़राए ने ये बात बताई और कहा कि रियासत तेलंगाना की तशकील अमल में आने तक एक लाख आबादी के तनासुब से 108 सर्विसस की जुमला 312 एम्बुलेंस गाड़ियां पाई जाती थीं। लेकिन तेलंगाना हुकूमत ने हर 75 हज़ार आबादी के तनासुब से एक 108 एम्बुलेंस सर्विस मुहय्या करने का फ़ैसला किया गया।

चीफ़ मिनिस्टर ने इस बात की मीटिंग में एलान किया और बताया कि इस फ़ैसले की रोशनी में मज़ीद 169 नई एम्बुलेंस गाड़ीयों का इज़ाफ़ा किया गया। जबकि फ़िलवक़्त 145 एम्बुलेंस सर्विसस दस्तयाब हैं। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि 108 सर्विस में मज़ीद बेहतरी पैदा करने के लिए हुकूमत की तरफ से दरकार मदद-ओ-रक़ूमात बहरसूरत मुहय्या करने के लिए तैयार है। चीफ़ मिनिस्टर ने इस मौके पर कहा कि देही इलाक़ों में ख़िदमात अंजाम देने वाले डाक्टरों को क़रीबी शहरी इलाक़ों में क़ियाम करने की सहूलतें फ़राहम करने की हिदायत दें और डाक्टरों को भी हुक्म दिया कि वो बहरसूरत औक़ात पर सख़्ती के साथ अमल आवरी करें।

शहरे हैदराबाद के चारों सिम्त असरी सहूलतों से आरास्ता सुपर स्पेशलिटीस सहूलतों के हामिल दवाख़ानों की तामीर के लिए फ़ील-फ़ौर आराज़ीयात की निशानदेही करने का वज़ीर-ए-सेहत को मश्वरह दिया।

TOPPOPULARRECENT