Wednesday , October 18 2017
Home / Islami Duniya / शाह फ़ैसल इंटरनेशनल प्राइज़ 2014 का एलान

शाह फ़ैसल इंटरनेशनल प्राइज़ 2014 का एलान

साल 2014 के लिए शाह फ़ैसल इंटरनेशनल प्राइज़ का एलान कर दिया गया है। शाह फ़ैसल फ़ाउंडेशन के एग्ज़ीक्यूटिव सदर शहज़ादा ख़ालिद अल फ़ैसल ने इनामात जीतने वालों के नामों का एलान किया। साईंस (मैथ्स) में किंग फ़ैसल इनाम जर्मनी के प्रोफ़ैसर ग्रिड फ़

साल 2014 के लिए शाह फ़ैसल इंटरनेशनल प्राइज़ का एलान कर दिया गया है। शाह फ़ैसल फ़ाउंडेशन के एग्ज़ीक्यूटिव सदर शहज़ादा ख़ालिद अल फ़ैसल ने इनामात जीतने वालों के नामों का एलान किया। साईंस (मैथ्स) में किंग फ़ैसल इनाम जर्मनी के प्रोफ़ैसर ग्रिड फ़ाल्टंग्ज़ को दिया गया।

वो बोन में मैक्स प्लैंक इंस्टीटियूट में शोबा रियाज़ी के डायरेक्टर हैं। उन्हों ने अलजेबरा, ज्योमेट्री और मुताद्दिद दीगर थ्यूरीज़ पर बेपनाह काम किया है और ऐसे नई तकनीक दरयाफ़्त किए जो अब जदीद रियाज़ी में मुसलसल इस्तेमाल की जा रही हैं। मेडिसिन में किंग फ़ैसल बैनुल अक़वामी इनाम इस साल चीन बर्तानिया के प्रोफ़ैसर यूक मिंग डेनिसलू को दिया गया।

वो लीकाशुंग इंस्टीटियूट बराए हैल्थ साईंसेज़ के डायरेक्टर हैं। इस के इलावा वो हांगकांग में चीनी यूनीवर्सिटी और प्रिंस ऑफ़ वेल्ज़ हॉस्पिटल में मेडिसिन की फैकल्टी के सरब्राह भी हैं। उन्हों ने ख़ून में सेल की दरयाफ़्त में बड़ा किरदार अदा किया।
अरबी ज़ुबान और अदब में किंग फ़ैसल इनाम ईराक़ के डॉक्टर अबदुल्लाह इब्राहीम अल्वी अलबोसबा को दिया गया।

TOPPOPULARRECENT