Thursday , August 24 2017
Home / International / शाह सलमान की मौजूदगी में ‘शुमाल की गरज मश्क़ इख़तेताम पज़ीर

शाह सलमान की मौजूदगी में ‘शुमाल की गरज मश्क़ इख़तेताम पज़ीर

रियाद: सऊदी अरब में कई मुस्लिम‌ मुल्कों के इश्तिराक से शुरू हुई 146 शुमाल की गरज 145 के नाम सीखते की सबसे बड़ी मश्क़ें इख़तेतामी मराहिल में दाख़िल हो गई हैं। मश्क़ों के इख़तेताम से पहले सऊदी अरब के शहर हफ़र अलबातन में तक़रीबात जारी हैं जिनमें मुसलमान मुल्कों की सरकरदा शख़्सियात शिरकत कर रही हैं।

पिछले रोज़ होने वाली एक तक़रीब में सऊदी फ़रमांरवा शाह सलमान बिन अब्दुल अज़ीज़ और मश्क़ों में शामिल मुस्लिम‌ मुल्कों के सरबराहों ने शिरकत की। सऊदी अरब की मेज़बानी में होने वाली शुमाल की गरज मश्क़ों की तक़रीब में शिरकत करने वाले मुस्लिम‌ रहनुमाओं में ख़ादिम उल‍हरम‌इन अश्शरीफ़ैन शाह सलमान बिन अब्दुलअज़ीज़, पाकिस्तान के वज़ीर-ए-आज़म मियां मुहम्मद नवाज़ शरीफ़, मिस्र के सदर अब्दुलफ़ताह अलसीसी, सूडानी सदर मुहम्मद उमर अलबशीर, सेनेगाल के सदर माकी साल, चाड के सदर और मुसल्लह अफ़्वाज के कमांडर एंड‌ चीफ़ इदरीस देबी अंतो, मोरीता नेह के मुहम्मद वलद अब्दुल अज़ीज़, जेबोती के इस्माईल उमर जेला, जज़ाइर अलक़मर के डाक्टर अकीलल ज़नीन, मराक़श के वज़ीर-ए-आज़म अब्दुह लाला बिन केरॉन, बहरीन के वलीअहद शहज़ादा सलमान बिन हमद ऑल ख़लीफ़ा, मारशीस के वज़ीर बराए मज़हबी उमूर शौकत सोधन,सलतनत ओमान के वज़ीर बराए उमूर दिफ़ा शहज़ादा फ़ैसल बिन उल-हुसैन, बदर बिन सऊद बिन हारिब अलबोसईदी,मलाईशीया के आर्मी चीफ़ ज़ोलकफ़ली मुहम्मद ज़ैन और मालदीप के वज़ीर-ए-दिफ़ा आदम शरीफ़ ने शिरकत की।

तक़रीब में शिरकत करने वाले सऊदी ओहदेदारों में मशरिक़ी इलाक़ों के गवर्नर शहज़ादा सऊद बिन नाएफ़ बिन अब्दुलअज़ीज़, वलीअहद शहज़ादा मुहम्मद बिन नाएफ़, नायब वलीअहद-ओ-वज़ीर-ए-दिफ़ा शहज़ाह मुहम्मद बिन सलमान और दीगर शामिल थे। इस मौक़े पर शाह सलमान की तरफ‌ से शुमाल की गरज मश्क़ों में हिस्सा लेने वाले मुस्लिम‌ रहनुमाओं के एज़ाज़ में इशाईया भी दिया|

TOPPOPULARRECENT