Wednesday , October 18 2017
Home / India / शिंदे के हिंदू दहश्तगर्दी तबसरा की मुज़म्मत

शिंदे के हिंदू दहश्तगर्दी तबसरा की मुज़म्मत

चेन्नाई 26 जनवरी (पी टी आई) मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे के हिंदू दहश्तगर्दी के तबसरे की मुज़म्मत करते हुए सदर जनता पार्टी सुब्रामणियम स्वामी ने आज कहा कि ये तबसरा सिर्फ़ पाकिस्तान के लिए मददगार साबित होगा। वो एक प्रैस क

चेन्नाई 26 जनवरी (पी टी आई) मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे के हिंदू दहश्तगर्दी के तबसरे की मुज़म्मत करते हुए सदर जनता पार्टी सुब्रामणियम स्वामी ने आज कहा कि ये तबसरा सिर्फ़ पाकिस्तान के लिए मददगार साबित होगा। वो एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब कररहे थे।

उन्होंने कहा कि इस बयान का मक़सद इस्लामी दहश्तगर्दी की एहमीयत कम करना है। उन्होंने कहा कि दहश्तगर्दी की किसी भी नौईयत की हर एक की जानिब से मुज़म्मत की जानी चाहीए। उन्होंने कहा कि कोई भी तमाम मुस्लमानों को दहश्तगर्द क़रार नहीं दे रहा है।

उन्होंने कहा कि किसी एक अक़ीदे के पैरौओं पर इंतिहापसंद सरगर्मीयों का इल्ज़ाम आइद करना भी काबुल-ए-मुज़म्मत है। मुल्ज़िम अफ़राद के साथ आर एस एस के रब्त के बारे में उन्होंने कहा कि कांग्रेसी क़ाइदीन जगदीश टाईटलर और सज्जन कुमार पर भी सुख दुश्मन फ़सादाद का इल्ज़ाम आइद किया गया है।

मर्कज़ को पाकिस्तान की मदद नहीं करनी चाहीए। लेकिन वो दानिस्ता तौर पर एसा ही कररहा है। इस से पाकिस्तान की मदद होरही है। हालाँकि पाकिस्तान को इत्तिला दी जा चुकी हैकि समझौता एक्सप्रेस धमाके के ज़िम्मेदार लश्कर-ए-तयेबा के कारकुन हैं। लेकिन वो अब उसे हिंदूस्तान का दाख़िली मुआमला क़रार दे रहा है।

TOPPOPULARRECENT