Monday , September 25 2017
Home / Khaas Khabar / शिवसेना ने मोदी से कहा: अब हिन्दुस्तान पर तवज्जे मर्कूज़ करें

शिवसेना ने मोदी से कहा: अब हिन्दुस्तान पर तवज्जे मर्कूज़ करें

मुंबई: बीजेपी की ज़ेर-ए-क़ियादत एनडीए की एक अहम हलीफ़ जमात शिवसेना ने वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए पठानकोट दहशतगर्द हमले के लिए इन (मोदी की ”लाहौर डिप्लोमेसी’ को मोरीद-ए-इल्ज़ाम ठहराया और कहा कि अब वक़्त आ गया है कि वो (मोदी दुनिया को मुत्तहिद करने की कोशिश के बजाय हिन्दुस्तान पर अपनी तवज्जे मर्कूज़ करें।

इस दौरान पाकिस्तान से मुताल्लिक़ नरेंद्र मोदी की पोलिसी पर कांग्रेस और बी जे पी के तर्जुमान इल्ज़ामात और जवाबी इल्ज़ामात का सिलसिला जारी है। शिवसेना ने जो अपनी सीनियर हलीफ़ से दुशवार गुज़ार इत्तेहाद बरक़रार रखी हुई है कहा कि ”नवाज़ शरीफ़ के साथ (मोदी की एक कप चाय के बदले हमारे साथ सिपाही शहीद हो गए”।

शिवसेना ने कहा कि वो पहले ही मोदी को ख़बरदार कर चुकी थी कि वो पाकिस्तान पर भरोसा ना करें। मोदी ने25 दिसम्बर को लाहौर का अचानक और हैरत-अंगेज़ दौरा करते हुए अपने पाकिस्तानी हम मन्सब से मुलाक़ात की थी। शिवसेना ने अपने तर्जुमान मरहट्टी रोज़नामा ”सामना’ में इंतेहाई सख़्त इदारे में लिखा कि ”वज़ीर-ए-आज़म पिछले हफ़्ता अपने पाकिस्तानी हम मन्सब नवाज़ शरीफ़ के मेहमान की हैसियत से लाहौर में थे और इसी वक़्त हमने ख़बरदार किया था कि पाकिस्तान पर भरोसा ना किया जाये”।

देखिए आज हमें किस तरह धोका दिया गया”। शिवसेना ने मज़ीद लिखा कि अगर आज कांग्रेस बरसर‍-ए‍-इक़्तेदार रहती तो ये मुतालिबे किए जाते कि शहीद सिपाहीयों का बदला लेने के लिए पाकिस्तान पर हमला किया जाये लेकिन पठानकोट में इंडियन एयरफ़ोर्स के अड्डे पर हुए दहशतगर्द हमले के बारे में अब ऐसा कुछ नहीं किया गया।

शिवसेना ने इंतेहाई सख़्त लहज़े के साथ तंज़ किया कि ”अब सिर्फ एक ही सबसे बड़ी ख़िदमत ये की गई कि सिपाहीयों की मौत पर (सोश्यल नट वर्किंग साईट ट्वीटर पर ताज़ियती पयामात जारी किए गए लेकिन ये सिपाही आख़िर क्यों हलाक हुए?। मोदी सारी दुनिया को मुत्तहिद करने की कोशिश कर रहे हैं लेकिन उन के लिए वक़्त आ गया है कि अब हिन्दुस्तान पर तवज्जे मर्कूज़ करें”।

कांग्रेस के एक तर्जुमान आनंद शर्मा ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी को पाकिस्तान से आख़िर वो क्या हासिल हुआ था कि उन्हें अचानक लाहौर का हैरत-अंगेज़ दौरा करना पड़ा था। शर्मा ने मोदी के दौरा लाहौर को ”ड्रामाई हर्बा’ क़रार देते हुए मुस्तरद कर दिया। ”यू पी ए हुकूमत और उस वक़्त के वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने उम्मीद और ख़्यालात पर नताइज को तर्जीह दी थी लेकिन अब नताइज पर उम्मीदों को तर्जीह दी जारहीहे।

उम्मीदें लाहौर में देखी गई।।।”। उन्होंने दिल्ली में एक प्रेस कान्फ़्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि ”वज़ीर-ए-आज़म को अब ये बताना होगा कि क्या नताइज बरामद हुए हैं। हम अगर मुज़ाकरात की ताईद करते हैं और इस के साथ ये भी वाज़िह कर देना चाहते हैं कि हमारी सलामती-ओ-यकजहती के सवाल पर कोई मुफ़ाहमत नहीं हो सकती”।

बी जे पी ने कांग्रेस के इल्ज़ामात को मुस्तरद कर दिया है और इल्ज़ाम आइद किया कि कांग्रेस के बयानात उन अफ़राद के हौसला बुलंद होंगे जो मुल़्क दुश्मन ज़हनियत हासिल हैं|

TOPPOPULARRECENT