Wednesday , September 20 2017
Home / India / शीना के अहम दस्तावेज़ात सी बी आई के हवाले

शीना के अहम दस्तावेज़ात सी बी आई के हवाले

मुंबई: शीना बोरा सनसनीखेज़ क़तल मुक़द्दमे में एक अहम राबिता समझे जानेवाले राहुल मुकर्जी ने जो पीटर मुख़‌र्जी के बेटे हैं आज कई अहम दस्तावेज़ात सी बी आई के हवाले किया जो मुबय्यना तौर पर शीना बोरा अपनी माँ इंदिरानी मुख़‌र्जी को ब्लैक मेल करने के लिए इस्तेमाल कर रही थी।

सी बी आई ओहदेदारों ने कहा कि राहुल ने आज सी बी आई दफ़्तर पहूंच कर शीना की कई दस्तावेज़ात इस दफ़्तर के हवाले किया। सी बी आई ज़राए ने कहा कि ये वही दस्तावेज़ात हैं जिनके ज़रिया शीना बोरा अपनी माँ इंदिरानी मुख़‌र्जी को ब्लैक मेल कर रही थीं। ज़राए ने मज़ीद कहा कि शीना क़तल केस में राहुल मुख़‌र्जी एक अहम राबिता है जिसने इस मुक़द्दमे में बेटी के क़तल की मुल्ज़िम माँ इंदिरानी के ख़िलाफ़ तहक़ीक़ात कुनुन्दगान को अहम मवाद फ़राहम किया है।

तहक़ीक़ात करने वालों के मुताबिक़ शीना बोरा अपनी माँ को ये कहते हुए ब्लैक मेल कर रही थी कि शहर (मुंबई) में वाक़्य तीन बेडरूम फ्लेट उस को ना देने की सूरत में वो इस (इंदिरानी) को ये कहते हुए बे-नक़ाब कर देगी कि वो (शीना) उस की बहन नहीं बल्कि बेटी है। इंदिरानी अक्सर ये दावे किया करती थी कि शीना उस की बेटी नहीं बल्कि बहन है।

इस दौरान पीटर मुख़‌र्जी की पुलिस तहवील कल ख़त्म हो रही है। तवक़्क़ो है कि सी बी आई उनकी मज़ीद तहवील तलब करेगी। पीटर की जुमेरात को गिरफ़्तारी के बाद सी बी आई ने जुमा को उनके ख़िलाफ़ क़तल और मुजरिमाना साज़िश के इल्ज़ामात वज़ा किया था और कहा था कि इंदिरानी के हाथों उसकी बेटी शीना के क़तल में पीटर ने भी सरगर्म रोल अदा किया था।

इस मुक़द्दमे के दीगर कलीदी मुल्ज़िमीन में इंदिरानी उसका साबिक़ शौहर संजीव खन्ना और साबिक़ ;राईओर श्यामवर राय भी शामिल हैं जिन्हें 3 दिसम्बर तक अदालती तहवील में दिया जा चुका है। यहां ये बात काबिल-ए-ज़िक्र है कि अपनी हक़ीक़ी उम्र से काफ़ी कमउम्र नज़र आने वाली इंदिरानी मुख़‌र्जी एक तवील अरसा तक ये दावे करती रही थी कि शीना उसकी छोटी बहन है। लेकिन ये ताल्लुक़ात उस वक़्त एक अजीब मोड़ इख़तियार कर गए जब इंदिरानी शौहर पीटर बेटे राहुल और इंदिरानी की बेटी शीना के दरमियान मुहब्बत हो गई।

TOPPOPULARRECENT