Thursday , October 19 2017
Home / India / शीला दिक्षित के क़ियामगाह के रूबरू एहतिजाज

शीला दिक्षित के क़ियामगाह के रूबरू एहतिजाज

नई दिल्ली, 19 दिसंबर: (पीटीआई) दिल्ली यूनीवर्सिटी के छात्रों ने आज चीफ मिनिस्टर शीला दिक्षित की क़ियामगाह के रूबरू एहतिजाजी मुज़ाहिरा किया और शहर की ख़वातीन के लिए बेहतर तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करने और इस्मत रेज़ि में मुलव्वस ख़ातियों को सख़्

नई दिल्ली, 19 दिसंबर: (पीटीआई) दिल्ली यूनीवर्सिटी के छात्रों ने आज चीफ मिनिस्टर शीला दिक्षित की क़ियामगाह के रूबरू एहतिजाजी मुज़ाहिरा किया और शहर की ख़वातीन के लिए बेहतर तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करने और इस्मत रेज़ि में मुलव्वस ख़ातियों को सख़्त तरीन सज़ा देने का मुतालिबा किया।

तलबा शीला दिक्षित के ख़िलाफ़ नारे बाज़ी कर रहे थे और उन पर इल्ज़ाम आइद कर रहे थे कि वो ख़वातीन के तहफ़्फ़ुज़ के लिए कुछ भी नहीं कर रही हैं और ख़वातीन के ख़िलाफ़ मज़ालिम का इल्ज़ाम पुलिस पर आइद कर रही हैं। एक एहतिजाजी ने कहा कि क्या उन्हें ख़वातीन के तहफ़्फ़ुज़ की ज़िम्मेदारी का एहसास नहीं है हालाँकि वो दिल्ली की चीफ मिनिस्टर हैं , क्या वो इस मसला पर मर्कज़ी हुकूमत के साथ शिद्दत से बात चीत नहीं कर सकतीं।

तलबा ने कहा कि वो कल भी एहतिजाजी मुज़ाहिरा करेंगे । ओहदेदारों ने कहा कि शीला दिक्षित मुतास्सिरा के अरकान ख़ानदान से बात चीत कर चुकी हैं।

TOPPOPULARRECENT