Monday , October 23 2017
Home / World / शुमाली कोरिया में चौथे ऐटमी तजुर्बे की मुम्किना तैयारीयां

शुमाली कोरिया में चौथे ऐटमी तजुर्बे की मुम्किना तैयारीयां

सियोल, 9 अप्रैल (एजेंसीज़) जज़ीरानुमा कोरिया में गुज़िश्ता चंद दिनों से सूरते हाल मुसलसल कशीदगी की तरफ़ बढ़ रही है और जुनूबी कोरिया के हुक्काम ने आज इस ख़दशे का इज़हार किया है कि शुमाली कोरिया ग़ालिबन चौथे ऐटमी तजुर्बे की तैयारीया

सियोल, 9 अप्रैल (एजेंसीज़) जज़ीरानुमा कोरिया में गुज़िश्ता चंद दिनों से सूरते हाल मुसलसल कशीदगी की तरफ़ बढ़ रही है और जुनूबी कोरिया के हुक्काम ने आज इस ख़दशे का इज़हार किया है कि शुमाली कोरिया ग़ालिबन चौथे ऐटमी तजुर्बे की तैयारीयां कर रहा है।

जुनूबी कोरिया के वज़ीर बराए हमआहंगी ने पारलीमानी कमेटी को बताया है कि प्योंग्यांग शुमाल मशरिक़ी इलाक़े में मुम्किना तौर पर एक और ऐटमी तजुर्बा करने की तैयारीयां कर रहा है। जुनूबी कोरिया के दिफ़ाई हुक्काम के मुताबिक़ प्योंग्यांग ने ऐटमी तजुर्बे के लिए दो ज़ेरे ज़मीन सुरंगों में तैयारीयां मुकम्मल कर ली हैं।

वाज़ेह रहे कि 12 फरवरी को ऐटमी तजुर्बे में शुमाली कोरिया ने एक सुरंग का इस्तेमाल किया था। प्योंग्यांग की जानिब से ऐटमी या मिज़ाईल तजुर्बे की सूरत में जज़ीरा कोरिया में कशीदगी मज़ीद बढ़ सकती है।

ब्राज़ील ने कहा कि इस ने सूरते हाल पर गहिरी नज़र रखी है लेकिन उस वक़्त उन को सिफ़ारती अमला वापिस बुलाने की कोई वजह नज़र नहीं आती है। मिस्री सिफ़ारत ख़ाने के अमले को भी मुल्क छोड़ने या काम बंद करने के लिए क़ाहिरा की जानिब से कोई हिदायात जारी नहीं की गई हैं।

TOPPOPULARRECENT