Thursday , August 17 2017
Home / Delhi News / शुमाली हिंद में सख़्त तरीन सर्दी की लहर

शुमाली हिंद में सख़्त तरीन सर्दी की लहर

नई दिल्ली: शुमाली हिंद के कई इलाक़े सख़्त तरीन सर्दी की गिरिफ़त में है। जम्मू-कश्मीर के इलाक़े लीहा में मौसम का अक़ल्लतरीन दर्जे हरारत मनफ़ी 16.2 डिग्री रिकार्ड किया गया। दिल्ली वाले क्रिसमस की सर्द सुबह के साथ बेदार हुए। शहर का दर्जे हरारत 5.5 डिग्री सेल्सियस रहा जो मौसम के एतबार और मामूल से दो डिग्री कम रहा।

क़ौमी दार-उल-हकूमत के कई इलाक़ों में ज़बरदस्त कहर रही जिसके नतीजे में हद बसारत सिर्फ़ 1000 मीटर दर्ज की गई। जम्मू-कश्मीर में सर्दी की शदीद तरीन लहर जारी रही जहां कई मुक़ामात पर अक़ल्लतरीन दर्जे हरारत में ज़बरदस्त कमी रिकार्ड की गई। गरमाई दार-उल-हकूमत श्रीनगर में अक़ल्लतरीन दर्जे हरारत मनफ़ी 5.2 डिग्री सेल्सियस रहा जो कल रात मनफ़ी 4.0 था।

सख़्त तरीन सर्दी के नतीजे में वादी के कई ज़ख़ाइर आब बिशमोल डल झील मुंजमिद हो गए हैं। सरहदी इलाक़ा लद्दाख के लीहा टाउन में कल रात के दर्जे हरारत मनफ़ी 12.9 था जो आज मनफ़ी 16.2 डिग्री तक घट गया जिसके नतीजे में आब्रसानी के पाइप लाइंस भी मुंजमिद हो गए हैं।

पंजाब और हरियाणा भी शदीद सर्दी की ज़द में है। अमृतसर में अक़ल्लतरीन दर्जे हरारत मनफ़ी 0.3 डिग्री सेल्सियस रिकार्ड किया गया। हिमाचल प्रदेश, राजिस्थान और दीगर रियासतों में भी सर्दी की लहर जारी है।

TOPPOPULARRECENT