Saturday , October 21 2017
Home / Islami Duniya / शुमाल मग़रिबी पाकिस्तान के शोर्श ज़दा इलाक़ा में फ़ौजी कार्रवाई

शुमाल मग़रिबी पाकिस्तान के शोर्श ज़दा इलाक़ा में फ़ौजी कार्रवाई

तालिबान हामी तंज़ीम से ताल्लुक़ रखने वाले कम अज़ कम पाँच मुश्तबा अस्करीयत पसंद हलाक कर दिए गए जब कि पाकिस्तानी लड़ाका हैली कॉपटर्स ने शोर्श ज़दा शुमाल मग़रिबी क़बाइली इलाक़ा में उन के खु़फ़ीया ठिकानों पर बमबारी की। ये इलाक़ा अफ़्ग़ानिस्त

तालिबान हामी तंज़ीम से ताल्लुक़ रखने वाले कम अज़ कम पाँच मुश्तबा अस्करीयत पसंद हलाक कर दिए गए जब कि पाकिस्तानी लड़ाका हैली कॉपटर्स ने शोर्श ज़दा शुमाल मग़रिबी क़बाइली इलाक़ा में उन के खु़फ़ीया ठिकानों पर बमबारी की। ये इलाक़ा अफ़्ग़ानिस्तान की सरहद से मुत्तसिल है।

लड़ाका हैली कॉपटर्स ने वादी तेराह में जो क़बाइली इलाक़ा ख़ैबर में वाक़े है कल सुबह कई फ़िज़ाई हमले कई और कम अज़ कम पाँच मुश्तबा अस्करीयत पसंदों को हलाक और उन के खु़फ़ीया ठिकानों और तह ख़ानों को जो पहाड़ीयों से मुत्तसिल क़ायम किए गए थे तबाह कर दिया।

कसीरुल इशाअत रोज़नामा दी डॉन के बामूजिब हालाँकि फ़ौज ने हलाकतों के बारे में कोई ब्यान जारी नहीं किया है लेकिन महकमा सुराग़ रसानी के ओहदेदारों का दावा है कि पाँच मुश्तबा अस्करीयत पसंद जिन का उलहाक़ ममनूआ तंज़ीम लश्करे इस्लाम से था हलाक कर दिए गए।

तंज़ीम ने गुज़िश्ता माह तालिबान से उलहाक़ का ऐलान किया था। फ़िज़ाई हमले जारीए ख़ैबर – दोम फ़ौजी कार्रवाई का एक हिस्सा है जिस का मक़सद वादी तेराह से अस्करीयत पसंदों को निकाल बाहर करना है।

क़बाइली इलाक़ा में दहश्तगर्दों के ख़िलाफ़ इस कार्रवाई का गुज़िश्ता चंद माह से आग़ाज़ कर रखा है जिस में ज़्यादा तर अमरीकी ड्रोन तैयारे फ़िज़ाई हमलों के लिए इस्तेमाल किए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT