Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / शेख़ मुस्तफ़ा की मौत की तहक़ीक़ात का आग़ाज़

शेख़ मुस्तफ़ा की मौत की तहक़ीक़ात का आग़ाज़

सिद्दीक़नगर फर्स्ट लांसर में फ़ौजीयों के हाथों जला दिए जाने वाले कमसिन तालिब-ए-इल्म शेख़ मुस्तफ़ा की क़त्ल केस की तहक़ीक़ात का पुलिस ने आग़ाज़ कर दिया।

सिद्दीक़नगर फर्स्ट लांसर में फ़ौजीयों के हाथों जला दिए जाने वाले कमसिन तालिब-ए-इल्म शेख़ मुस्तफ़ा की क़त्ल केस की तहक़ीक़ात का पुलिस ने आग़ाज़ कर दिया।

लड़के की ईलाज के दौरान मौत वाक़्ये होने पर हुमायूँनगर पुलिस ने दफ़ा में तरमीम करते हुए नामालूम फ़ौजीयों के ख़िलाफ़ क़त्ल का मुक़द्दमा दर्ज किया था।

इन्सपेक्टर हुमायूँनगर एस रवींद्र की क़ियादत में क़त्ल केस की तहक़ीक़ात का आग़ाज़ होगया और पुलिस ने मुक़ाम वारदात पर पहोनचकर वहां का दुबारा जायज़ा लिया।

पुलिस ने क़त्ल केस के एनी शाहिद-ओ-शिकायत गुज़ार अबदुलक़दीर जो पेशे से इलेक्ट्रीशन है का बयान कलमबंद किया और उसे वाक़्ये से मुताल्लिक़ तमाम तफ़सीलात हासिल की। अबदुलक़दीर वाहिद एनी शाहिद है जिस ने शेख़ मुस्तफ़ा को वाक़िये के दिन मिल्ट्री कैंप में ज़िंदा जलता हुआ देखा था और इस के जिस्म पर लगी हुई आग को अपने कपड़ों से बुझाने की कोशिश की थी।

क़दीर ने पुलिस को इस वाक़्ये की तमाम तफ़सीलात बताते हुए कहा कि मुस्तफ़ा को अहाता स्टोर रुम क़रीब आग की लपेट में देखा जो बादअज़ां वहां की एक गेट से सड़क पर आकर वहां पर गिर पड़ा। पुलिस ने सिद्दीक़नगर इलाके में दुसरे अफ़राद से भी इस वाक़्ये से मुताल्लिक़ तफ़सीलात हासिल की और अवाम को बेबाकी से इस सिलसिले में हक़ायक़ बयान करने का मश्वरह दिया।

सिद्दीक़नगर के साकिन अफ़राद की ब्रहमी के पेशे नज़र मह्दी पटनम गीरीसन के फ़ौजी ओहदेदारों ने कैंप में हाई अलर्ट नाफ़िज़ कर दिया और कैंप के रास्तों पर सुर्ख़ फ्लैगस नसब कर दिया। इतना ही नहीं फ़ौजीयों ने इलाके की घेराबंदी करते हुए हथियारों से लैस जवानों को भी मुतय्यन कर दिया।

जुमा के मौके पर फ़ौज के अलावा पुलिस भी इस इलाके में चौकसी इख़तियार कर रखी थी ताकि किसी भी नागहानी सूरत-ए-हाल से फ़ौरी निमटा जा सके। सिद्दीक़नगर में वाक़्ये मस्जिद सिद्दीक़ अकबर में शेख़ मुस्तफ़ा की फ़ातिहा सीवम-ओ-क़ुरआन ख़वानी का एहतेमाम किया गया था।

TOPPOPULARRECENT