Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / शोहदाए तेलंगाना की क़ुर्बानियां नाक़ाबिले फ़रामोश

शोहदाए तेलंगाना की क़ुर्बानियां नाक़ाबिले फ़रामोश

हुकूमत शोहदाए तेलंगाना की कुर्बानियों को फ़रामोश नहीं करेगी और तशकीले तेलंगाना के लिए अपनी जानें क़ुर्बान करने वालों के अफ़राद ख़ानदान से किए गए वादों को पूरा किया जाएगा। क़ाइदे ऐवान क़ानूनसाज़ कौंसिल और डिप्टी चीफ मिनिस्टर तेलंग

हुकूमत शोहदाए तेलंगाना की कुर्बानियों को फ़रामोश नहीं करेगी और तशकीले तेलंगाना के लिए अपनी जानें क़ुर्बान करने वालों के अफ़राद ख़ानदान से किए गए वादों को पूरा किया जाएगा। क़ाइदे ऐवान क़ानूनसाज़ कौंसिल और डिप्टी चीफ मिनिस्टर तेलंगाना जनाब मुहम्मद महमूद अली ने आज क़ानूनसाज़ कौंसिल में हलफ़ बर्दारी तक़रीब के फ़ौरी बाद कांग्रेस और तेलुगु देशम अरकाने क़ानूनसाज़ कौंसिल की जानिब से उठाए गए सवालात का जवाब दे रहे थे।

तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल के अरकान की हैसियत से हलफ़ लेने के फ़ौरी बाद कांग्रेस और तेलुगु देशम अरकान क़ानूनसाज़ कौंसिल ने शोहदाए तेलंगाना को ख़राज पेश करने का मुतालिबा किया जिस पर कुर्सी-ए-सदारत पर फ़ाइज़ सदर नशीन कौंसिल एन विद्या सागर राव ने अलाहिदा रियासत के लिए ज़िंदगियां क़ुर्बान करने वालों की याद में दो मिनट की ख़ामुशी का एलान किया।

डी श्रीनिवास ने तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल के अरकान की हलफ़ बर्दारी के इख़तेताम के बाद ये मसअला उठाया, इस के साथ ही तेलुगु देशम रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल सुधाकर रेड्डी ने हिमाचल प्रदेश में पेश आए सानिहा का तज़किरा करते हुए हुकूमत से इक़दामात तेज़ करने का मुतालिबा किया।

कांग्रेस रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल यादव रेड्डी के इलावा नागेश्वर राव ने भी हिमाचल प्रदेश वाक़िया पर ताज़ियत का इज़हार करते हुए तेलंगाना अवाम से किए गए वादों की तकमील और रियासत की तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाने का मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT