Monday , October 23 2017
Home / Crime / शौहर के हाथों बीवी नज़र-ए-आतिश

शौहर के हाथों बीवी नज़र-ए-आतिश

हैदराबाद ।11 अप्रैल ( सियासत न्यूज़) पुलिस कांस्टेबल ने जहेज़ के मुतालिबा को पूरा ना करने पर ब्रहम एक लालची ने अपनी बीवी को ज़िंदा जला डाला । ये वाक़िया एल्बी नगर पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आया जहां 22साला पल्लवी उर्फ़ महेश्वरी अपने श

हैदराबाद ।11 अप्रैल ( सियासत न्यूज़) पुलिस कांस्टेबल ने जहेज़ के मुतालिबा को पूरा ना करने पर ब्रहम एक लालची ने अपनी बीवी को ज़िंदा जला डाला । ये वाक़िया एल्बी नगर पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आया जहां 22साला पल्लवी उर्फ़ महेश्वरी अपने शौहर मोहन की जानिब से ज़िंदा जल्लादी गई ।

पुलिस ज़राए के मुताबिक़ पल्लवी और मोहन की शादी साल 2010-ए-में हुई थी । मोहन को कट पली पुलिस स्टेशन से वाबस्ता हैड कांस्टेबल बताया गया है ।

वो मल्लिकार्जुन नगर बन्डुला गौड़ा में रहता था । शादी के वक़्त जहेज़ के इलावा एक लाख नक़द रक़म और तीन तौला तिलाई जे़वरात दिए गए थे ताहम इस के बाद चंद दिनों से पल्लवी को मज़ीद जहेज़ के लिए हिरासाँ किया जा रहा था । इस ने अपने ऊपर ढाए जा रहे ज़ुलम को वालदैन से बयान किया और 60हज़ार का इंतिज़ाम करवाया गया ।

ताहम इस के बाद भी उन की हिर्स और लालच कम नहीं हुई । इस दौरान मोहन के एक और दुर्गा नामी ख़ातून से नाजायज़ ताल्लुक़ात पैदा होगए थे और इस ख़ातून की शिकायत पर वो जेल भी जा चुका था जिस के बाद भी कांस्टेबल मोहन को अपनी बीवी की वफ़ादारी का एहसास नहीं हुआ और वो फिर से पल्लवी को हिरासाँ करने लगा ।

8 अप्रैल के दिन इस ने अपनी बीवी से झगड़ा करने के बाद इस के जिस्म पर केरोसीन डाल कर आग लगादी जिस को फ़ौरी हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया जहां दौरान-ए-इलाज कल रात देर गए पल्लवी फ़ौत होगई । पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है ।

TOPPOPULARRECENT