Saturday , October 21 2017
Home / Crime / शौहर चाकू से हमले में बीवी शदीद ज़ख्मी

शौहर चाकू से हमले में बीवी शदीद ज़ख्मी

मंडगोड शहर से क़रीब दस किलोमीटर दूर इंदौर देहात में बीवी के किरदार पर शक करते हुए शौहर ने ग़ुस्से में आकर उस की गर्दन पर ही चाक़ू से वार कर दिया, जिस के नतीजे में बीवी शदीद ज़ख्मी हो गई है और उसे मंडगोड सरकारी अस्पताल में इब्तिदाई तिब

मंडगोड शहर से क़रीब दस किलोमीटर दूर इंदौर देहात में बीवी के किरदार पर शक करते हुए शौहर ने ग़ुस्से में आकर उस की गर्दन पर ही चाक़ू से वार कर दिया, जिस के नतीजे में बीवी शदीद ज़ख्मी हो गई है और उसे मंडगोड सरकारी अस्पताल में इब्तिदाई तिब्बी इम्दाद के बाद हुबली के केमिस अस्पताल में दाख़िल किया गया है। हमले की ये वारदात पैर को पेश आई।

हमलावर शौहर की शनाख़्त दावल सब उसमान सब हुबली की हैसियत से की गई है, जबकि उस की बीवी की शनाख़्त तसबीन उर्फ़ कोमल की हैसियत से की गई है। बताया गया है कि शौहर ने तेज़ धार वाली चाक़ू गर्दन पर चलाई थी मगरउस की क़िस्मत अच्छी थी कि वो बच गई और डाक्टर के मुताबिक़ वो अब ख़तरा से बाहर है।

मौसूला इत्तिला के मुताबिक़ इंदौर के दावल सब हुबली का निकाह क़रीब पाँच छः साल क़ब्ल शहर के इंदिरानगर के अबदुलहमीद अक्की आलिवर की दुख़्तर तसबीन के साथ पढ़ा गया था, उन के दो बच्चे हैं। बताया गया है कि शौहर इब्तिदा से ही बीवी के किरदार पर शक करता था, कई बार दोनों में झगड़ा भी हुआ था, मगर ज़िम्मादारान की मुदाख़िलत से मुआमलात सुलझा लिए जाते थे।

बताया गया है कि गुज़शता साल दोनों के झगड़े पुलिस थाना तक पहुंच गए थे, जिस के बाद पुलिस ने दावल साब को वार्निंग दे कर छोड़ दिया था, इत्तिला के मुताबिक़ दाओल सब बाद में गल्फ़ चला गया। क़रीब पंद्रह रोज़ क़ब्ल ही उस की वापसी हुई और आते ही फिर दोनों में झगड़े शुरू हो गए। इस दरमियान सुना जा रहा था कि वो अपनी बीवी से अलग हो रहा है, ऐसे में आज अचानक बीवी की गर्दन पर चाक़ू से हमला की वारदात पेश आई।

मंडगोड पुलिस थाना में मुआमला दर्ज किया गया है और सर्किल पुलिस इन्सपेक्टर हसन ख़ान पठान की क़ियादत में जांच है।

TOPPOPULARRECENT