Friday , September 22 2017
Home / India / श्रीनगर में एक नौजवान की मौत के ख़िलाफ़ एहतेजाजी मुज़ाहरा

श्रीनगर में एक नौजवान की मौत के ख़िलाफ़ एहतेजाजी मुज़ाहरा

श्रीनगर: गुज़िशता हफ़्ते सिक्योरिटी फोर्सेस की कार्रवाई में एक नौजवान की हलाकत के ख़िलाफ़ अलाह‌दगी पसंदों के एहतेजाजी मुज़ाहरे की कोशिश को नाकाम बनाने के लिये आज 7 पुलिस इस्टेशन के हुदूद में पाबंदी आइद कर दी गई। पुलिस ने बताया कि सय्यद अली शाह गीलानी की ज़ेरे क़ियादत शिद्दत-पसंद हुर्रियत कान्फ़्रेंस ने महलूक नौजवान के आज चौथे दिन के मौक़े पर ज़ीन कोटे तक एहतेजाजी मार्च निकालने का ऎलान किया था।

जब कि ये नौजवान गौहर अहमददार हफ़्ते के दिन वज़ीरे आज़म नरेंद्र मोदी के दौरे के ख़िलाफ़ एहतेजाज में मारा गया था। सिक्योरिटी फोर्सेस पर संगबारी के ख़िलाफ़ सिक्योरिटी फोर्सेस की जवाबी फायरिंग में ये नौजवान हलाक होगया था। सरकारी हुक्काम ने वज़ीरे आज़म के दौरे के पेशे नज़र जिन अलाह‌दगी पसंद लीडरों को मकानात पर नज़रबंद कर दिया था उन्हें हुनूज़ रिहा नहीं किया गया है।

वादी में पुलिस की तहदेदात से आम ज़िंदगी मुतास्सिर हो गई और कई शहरों में दुकानात और मार्किटस बंद रखे गए। जब कि श्रीनगर , बारहमुल्ला , बंडी पूरा और गनटरेरबल , कुपवाड़ा में बैन ज़िलई ट्रेफिक मुनक़ते हो गई है। वाज़िह रहे कि हफ़्ते की शाम ज़ीन कोटे इलाक़े में संगबारी करने वाले हुजूम पर सिक्योरिटी फोर्सेस ने आँसू गैस के शैल दागे़ थे और एक शैल इंजीनीयरिंग कॉलेज के तालिबे-इल्म गौहर अहमददार के सिरपुर लगने से वो शदीद ज़ख़मी होगया और बादअज़ां दवाख़ाने में जांबर ना हो सका।

TOPPOPULARRECENT