Thursday , September 21 2017
Home / Islam / श्रीनगर से आज़मीने हज के पहले क़ाफ़िला की रवानगी

श्रीनगर से आज़मीने हज के पहले क़ाफ़िला की रवानगी

श्रीनगर: जम्मू-कश्मीर के 340 आज़मीने हज का पहला क़ाफ़िला आज सऊदी अरब के मुक़द्दस शहर मदीना मुनव्वरा के लिये रवाना हो गया। सरकारी ज़राए ने बताया कि चीफ मिनिस्टर मुफ़्ती मुहम्मद सय्यद ने आज़मीन हज के पहले क़ाफ़िले को पुरतपाक विदा किया और उनके महफ़ूज़ सफ़र और मनासिक हज की ब-आसानी अदाएगी के लिये नेक तमनाओं का इज़हार किया।

उन्होंने बताया कि चीफ मिनिस्टर आज सुबह सवेरे श्रीनगर इंटरनेशनल एयर‌ रिपोर्ट पहुंचे और उर इंडिया की रास्त फ़्लाईट के ज़रीया आज़मीन हज को रवाना किया। इस मौक़े पर चीफ मिनिस्टर की अहलिया बेगम मुफ़्ती सय्यद , वज़ीर हज-ओ-औक़ाफ़ एयर‌ आर देराई रुकन पार्लियामेंट महबूबा मुफ़्ती एम पी-ओ-रुकन हज कमेटी आफ़ इंडिया मुहम्मद सलीम अंसारी मौजूद थे।

मुफ़्ती सय्यद ने रियासत में अमन-ओ-तरक़्क़ी और अवाम की सलामती के लिये ख़ुसूसी दाएं करने की आज़मीन हज से गुज़ारिश की। इस मौक़े पर हज हाइज़ और तेरा निगाह श्रीनगर में बहतरीन इंतेज़ामात करने पर चीफ मिनिस्टर से इज़हार-ए-तशक्कुर किया। रियासत के तक़रीबा 6684 आज़मीने हज 31 अगस्त तक रोज़ाना की फ्लाइट्स से मदीना शरीफ के लिये परवाज़ करेंगे। जिसके लिये एय‌र इंडिया ने 20 फ्लाइट्स का इंतेज़ाम किया है।

TOPPOPULARRECENT