Sunday , October 22 2017
Home / Sports / श्रीलंका के ख़िलाफ़ अफ़्रीक़ा को जीत के लिए 331 रन दरकार

श्रीलंका के ख़िलाफ़ अफ़्रीक़ा को जीत के लिए 331 रन दरकार

श्रीलंका और जुनूबी अफ़्रीक़ा के माबैन दूसरा टेस्ट मैच दिलचस्प मरहला में दाख़िल होगया है जबकि जुनूबी अफ़्रीक़ा ने आज चौथे दिन का खेल ख़त्म होने तक अपनी दूसरी इनिंग में एक विकेट के नुक़्सान पर 38 रन बना लिए थे जबकि उसे टेस्ट में कामयाबी क

श्रीलंका और जुनूबी अफ़्रीक़ा के माबैन दूसरा टेस्ट मैच दिलचस्प मरहला में दाख़िल होगया है जबकि जुनूबी अफ़्रीक़ा ने आज चौथे दिन का खेल ख़त्म होने तक अपनी दूसरी इनिंग में एक विकेट के नुक़्सान पर 38 रन बना लिए थे जबकि उसे टेस्ट में कामयाबी के लिए कुल 331 रन‌ दरकार हैं।

इससे क़बल श्रीलंका ने कुमार संगाकारा की निस्फ़ सेंचुरी और दूसरे बल्लेबाज़ों के काबिल-ए-क़दर स्कोर की बदौलत अपनी दूसरी इनिंग 8 विकेटस पर 229 रन बनाकर डीकलर करदी थी। श्रीलंका की जानिब से कुमार संगाकारा 72 रन बनाकर आउट हुए। मोर्केल की गेंद पर डी काक ने इन का कैच लिया।

कप्तान एंजेलो मैथ्यूज़ ने भी शानदार बैटिंग की और निस्फ़ सेंचुरी स्कोर की। उन्हों ने 63 रन बनाए और नाट आउट रहे। वतानीज ने सात और डक वेला ने 16 रन बनाए थे। परेरा सात रन बनाकर आउट हुए। हेरात को मोर्केल ने चार रन के स्कोर पर आउट किया था। जुनूबी अफ़्रीक़ा की जानिब से श्रीलंका की दूसरी इनिंग में डील स्टीन ने दो विकेटस हासिल किए थे|

इमरान ताहिर को भी दो विकेटस मिले। मोरनी मोर्केल सब से कामयाब बौलर रहे जिन्हों ने 9.4 ओवर्स में 45 रन दे कर चार विकेटस हासिल किए। जवाब में जुनूबी अफ़्रीक़ा ने अपनी दूसरी इनिंग का तबाहकुन अंदाज़ में आग़ाज़ किया। अलवीरो पीटरसन 25 गेंदों का सामना करने के बाद सिफ़र के स्कोर पर आउट होगए। रंगना हेरात की गेंद पर वथानीज ने इनका कैच लिया।

ताहम इसके बाद डी अलगर और डी काक ने टीम को मज़ीद किसी नुक़्सान से बचाया और 38 रन‌ स्कोर करलिए। अलगर 13 और डी काक 21 रन बनाकर खेल रहे थे। कल मैच का आख़िरी दिन है और जुनूबी अफ़्रीक़ा को कामयाबी के लिए 331 रन‌ बनाने हैं जबकि इसके नौ विकेटस बाक़ी हैं।

श्रीलंका को आख़िरी दिन जहां अपनी स्पिन गेंदबाज़ी से उम्मीदें हैं तो अफ़्रीक़ा को अपने बल्लेबाज़ों से अच्छे मुज़ाहरा की उम्मीद‌ है| हालाँकि पहली इनिंग में अफ़्रीक़ा के तक़रीबन तमाम बल्लेबाज़ नाकाम रहे थे और सिर्फ़ कप्तान हाशिम आमला ने बेहतरीन बल्लेबाज़ी करते हुए सेंचुरी स्कोर की थी।

TOPPOPULARRECENT