Thursday , October 19 2017
Home / District News / संगारेड्डी के सहाफ़ीयों की के सी आर से मुलाक़ात

संगारेड्डी के सहाफ़ीयों की के सी आर से मुलाक़ात

एम ए क़ादिर फ़ैसल सदर वर्किंग जर्नलिस्ट यूनीयन मेदक की क़ियादत में संगारेड्डी के सहाफ़ी मुहम्मद अबदुल ख़ालिक़ हुसैनी, एम ए रफ़ीक़ नूरी, मसऊद इमतियाज़ अहमद ख़ां और मुहम्मद हाजी सदा सेवपेट् ने तेलंगाना भवन हैदराबाद में टी आर एस सरबराह

एम ए क़ादिर फ़ैसल सदर वर्किंग जर्नलिस्ट यूनीयन मेदक की क़ियादत में संगारेड्डी के सहाफ़ी मुहम्मद अबदुल ख़ालिक़ हुसैनी, एम ए रफ़ीक़ नूरी, मसऊद इमतियाज़ अहमद ख़ां और मुहम्मद हाजी सदा सेवपेट् ने तेलंगाना भवन हैदराबाद में टी आर एस सरबराह के चन्द्र शेखर राव‌ से मुलाक़ात करते हुए उन्हें एम पी मेदक और और हलक़ा असेंबली गजवेल से कामयाब होने पर गुलदस्ता और मुबारकबाद पेश की।

सहाफ़ीयों ने उन्हें रियासत तेलंगाना का पहला चीफ़ मिनिस्टर बनने पर मुबारकबाद देते हुए बताया कि मेदक को दूसरी मर्तबा चीफ़ मिनिस्टर का ओहदा हासिल हो रहा है, पहली मर्तबा 1981में हलक़ा असेंबली रामाइमपेट से कामयाब होकर टी अनजया ने कांग्रेस हुकूमत में चीफ़ मिनिस्टर का ओहदा हासिल किया था और अब तक़रीबन 33 साल बाद के सी आर की सूरत में मेदक को चीफ़ मिनिस्टर का ओहदा हासिल हो रहा है।

सहाफ़ीयों ने मुस्लिम अक़लियतों की तरक़्क़ी और फ़लाह-ओ-बहबूद को टी आर एस हुकूमत में अव्वलीन तर्जीह देने की बात कही, जिस पर के सी आर ने कहा कि टी आर एस ने चुनाव मंशूर में मुस्लिम अक़लियतों से जितने वादे किए हैं, तमाम वादे बिशमोल 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात को पूरा किया जाएगा।

बादअज़ां सहाफ़ीयों ने महमूद अली एम एलसी टी आर एस से भी मुलाक़ात करते हुए मुख़्तलिफ़ उमूर पर गुफ़्तगु की। मेदक के नौमुंतख़ब टी आर एस अरकाने असेंबली टी हरीश राव‌, राम लंगा रेड्डी, पदमा देवेंद्र रेड्डी, महीपाल रेड्डी और मुदुन रेड्डी से भी मुलाक़ात करते हुए मुबारकबाद पेश की। बताया जाता है के सी आर की काबीना में मेदक से टी हरीश राव‌ के अलावा रामलिंगा रेड्डी, पदमा देवेंद्र रेड्डी और बाबू मोहन के नाम ज़ेरे ग़ौर हैं।

TOPPOPULARRECENT