Friday , October 20 2017
Home / Entertainment / संजय दत्त की सिक्योरीटी के लिए 20 गार्डस तैनात

संजय दत्त की सिक्योरीटी के लिए 20 गार्डस तैनात

अदाकार संजय दत्त के सयासी दोस्तों ने इस बात को यक़ीनी बनाया कि जब वो पंजाब और हरियाणा में फ़िल्म सन आफ़ सरदार की शूटिंग कर रहे हैं उनकी सीक्योरीटी बेहतरीन होनी चाहीए। गोया संजय दत्त इस किस्म की हिफ़ाज़ती तदाबीर पर यक़ीन नहीं रखते मगर

अदाकार संजय दत्त के सयासी दोस्तों ने इस बात को यक़ीनी बनाया कि जब वो पंजाब और हरियाणा में फ़िल्म सन आफ़ सरदार की शूटिंग कर रहे हैं उनकी सीक्योरीटी बेहतरीन होनी चाहीए। गोया संजय दत्त इस किस्म की हिफ़ाज़ती तदाबीर पर यक़ीन नहीं रखते मगर उनके बरसर‍ ए‍ इक़्तेदार ताक़तवर दोस्तों ने उन की एक नहीं सुनी और उनकी हिफ़ाज़त का ग़ैरमामूली बंद-ओ-बस्त किया।

इस सिलसिले में जब पटियाला और चन्डीगढ़ में संजय दत्त, अजय देवगन और सोनाक्षी सिन्हा शूटिंग में हिस्सा ले रहे थे तो उन की हिफ़ाज़त के लिए 20 बॉडीगार्ड मुतय्यन किए गए थे जो हर क़दम पर उन्हें घेरे में लिए रखते थे। इन इंतेज़ामात से ना सिर्फ फ़िल्मी सितारों की हिफ़ाज़त मक़सूद थी बल्कि ये भी बताना था कि वो वी वी आई पीज शख़्सियात हैं जबकि लोगों को इस बात पर हैरत थी उन के महबूब सितारों के इर्दगिर्द इस क़दर मुसल्लह अफ़राद क्यों जमा हैं।

संजय दत्त और अजय देवगन हालाँकि आउट डोर शूटिंग्स के दौरान बॉडी गार्ड्स के इस्तेमाल के ख़िलाफ़ हैं।

TOPPOPULARRECENT