Thursday , October 19 2017
Home / Islami Duniya / सऊदी अरब अमीरात दीगर ख़लीजी ममालिक‍ ओ‍ अमेरीका में रमज़ान का आज आग़ाज़

सऊदी अरब अमीरात दीगर ख़लीजी ममालिक‍ ओ‍ अमेरीका में रमज़ान का आज आग़ाज़

रियाद, 10 जुलाई: ( एजेंसी ) सऊदी अरब मुत्तहदा अरब अमीरात और ख़लीज के दीगर ममालिक के इलावा अमेरीका में माह रमज़ानुल मुबारक का 10 जुलाई चहारशंबा से आग़ाज़ होगा । सऊदी अरब में कल चाँद नज़र नहीं आया था और आज 30 शाबान के बाद चहारशंबा से माह रमज़ानु

रियाद, 10 जुलाई: ( एजेंसी ) सऊदी अरब मुत्तहदा अरब अमीरात और ख़लीज के दीगर ममालिक के इलावा अमेरीका में माह रमज़ानुल मुबारक का 10 जुलाई चहारशंबा से आग़ाज़ होगा । सऊदी अरब में कल चाँद नज़र नहीं आया था और आज 30 शाबान के बाद चहारशंबा से माह रमज़ानुल मुबारक का आग़ाज़ होगा ।

इसी तरह मुत्तहदा अरब अमीरात की सातों रियासतों अबूधाबी, दुबई, शारजा और फ़जेरा में भी 10 जुलाई चहारशंबा से माह रमज़ानुल मुबारक का आगाज़ होगा । सऊदी अरब में ख़ादिम हरमैन शरीफ़ैन शाह अबदुल्लाह को माह रमज़ान की आमद पर मुख़्तलिफ़ अरब ममालिक के हुक्मरानों और अमीरों की जानिब से मुबारकबादी के पयाम रवाना किए गए हैं जबकि शाह अबदुल्लाह ने भी तमाम अरब ममालिक के हुकमरानों और अमीरों को मुबारकबादी के जवाबी पयाम रवाना किए हैं।

फ़जेरा से मुहम्मद हुसैन कादरी अराफ़ की इत्तेला के बमूजब अमीरात की तमाम रियासतों में हुकूमत की जानिब से तमाम तारकीन ए वतन के लिए इफ़तार का बेहतरीन इंतेज़ाम किया जा रहा है । लाखों लोग इससे इस्तेफ़ादा करते हैं। अमीरात के सदर शेख ख़लीफ़ा बिन ज़ाइद अलनेहान ने माह रमज़ान के पेश नज़र अबूधाबी की जेलों से जुमला 973 कैदियों की रिहाई के अहकाम जारी किए हैं।

शिकागो से ख़्वाजा नाज़िम अलीउद्दीन सलीम की इत्तेला के बमूजब सारे शुमाली अमेरीका बिशमोल कनाडा में भी माह रमज़ानुल् मुबारक का आग़ाज़ चहारशंबा 10 जुलाई से होने वाल अहे । आज शिकागो में हिलाल कमेटी शिकागो का इजलास मुनाक़िद हुआ जिस में चहारशंबा से माह रमज़ानुल मुबारक के आग़ाज़ का ऐलान किया गया है ।

अमेरीका में इब्तेदा में साढे़ 17 घंटे का रोज़ा है । सहरी का इंतिहाई वक़्त 3 बजकर 7 मिनट है और इफ़तार 8 बजकर 32 मिनट पर होगा । यहां तरावीह का भी नज़म किया जा रहा है । इस दौरान फ़्रांस में रवीत हिलाल के ताल्लुक़ से कुछ उलझन पैदा हो गई थी । इस्लामी इदारा में उलमा माह रमज़ान की रवीत के ताल्लुक़ से इख़तिलाफ़ का शिकार हो गए थे ।

एक ग्रुप ने 9 जुलाई से रमज़ान के आग़ाज़ का ऐलान किया था ताहम दूसरे ग्रुप ने 10 जुलाई की तारीख से इत्तिफ़ाक़ किया था । बाद में दोनों ग्रुप्स ने 10 जुलाई से माह रमज़ानुल मुबारक के आग़ाज़ से इत्तिफ़ाक़ राय कर लिया है । कई दीगर ममालिक में भी 10 जुलाई चहारशंबा से माह रमज़ानुल मुबारक का आग़ाज़ होगा।

TOPPOPULARRECENT