Tuesday , August 22 2017
Home / Islami Duniya / सऊदी अरब ने तुर्की में जंगी तैयारे और फ़ौज भिजवा दी

सऊदी अरब ने तुर्की में जंगी तैयारे और फ़ौज भिजवा दी

सऊदी अरब के महकमा दिफ़ा के मुशीर जनरल अहमद असीरी ने शाम में शिद्दत पसंद तंज़ीम दौलते इस्लामी दाइश के ख़िलाफ़ जंग के लिए तुर्की में लाए गए असलहा और फ़ौजीयों से मुताल्लिक़ अहम तफ़सीलात जारी की हैं।

अल अर्बिया से टेलीफ़ोन पर बात करते हुए जनरल अहमद असीरी का कहना था कि तुर्की के फ़ौजी अड्डे पर सऊदी फ़ौज और जंगी सामान पहुंचाने का मक़सद आलमी इत्तिहाद से ज़रा मुख़्तलिफ़ अंदाज़ में दाइश के ठिकानों और मख़सूस एहदाफ़ को निशाना बना कर उन्हें तबाह करना है।

अल अर्बिया न्यूज़ चैनल से ख़ुसूसी बात-चीत करते हुए उन्होंने कहा कि सऊदी अरब आलमी इत्तिहाद का हिस्सा होने के नाते दाइश की सरकूबी के लिए हर मुमकिन कोशिशों का पाबंदहै।

सऊदी अरब अपने इत्तिहादियों के साथ मिलकर शाम में दाइश के अहम ठिकानों बिलख़सूस अलरक़ा शहर में तंज़ीम के बेस कैंप को निशाना बनाएगा। जनरल असीरी ने वज़ाहत की कि तुर्की पहुंचने वाली सऊदी फ़ौज में बुरी फ़ौजी दस्ते शामिल नहीं हैं। अभी तक सिर्फ जंगी तैयारे और फ़िज़ाईया के जवान वहां भेजे गए हैं।

जब उनसे पूछा गया कि आया सऊदी अरब की जानिब से दाइश के ख़िलाफ़ जंग के लिए सावी अरब की जानिब से फ़ौज शुमाली औक़ियानूस के फ़ौजी इत्तिहाद नैटो के बरसेल्ज़ में होने वाले इजलास की सिफ़ारिशात के तहत फ़ौज तुर्की भेजी गई है तो उन्होंने कहा कि सऊदी अरब दाइश और दहश्तगर्दी के ख़िलाफ़ जंग में आलमी इत्तिहाद का सफ़ अव्वल का इत्तिहादी है।

TOPPOPULARRECENT