Monday , October 23 2017
Home / World / सऊदी निताका पालिसी से हक़ीक़ी वर्कर्स ग़ैर मुतास्सिर : सलमान ख़ुरशीद

सऊदी निताका पालिसी से हक़ीक़ी वर्कर्स ग़ैर मुतास्सिर : सलमान ख़ुरशीद

नई दिल्ली, 15 अप्रेल: वज़ीरे ख़ारजा सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि सऊदी अरब की नई लेबर पालिसी निताका (ज़मुरा बंदी) से सिर्फ़ गै़रक़ानूनी तारकीने वतन ही मुतास्सिर होंगे। सऊदी अरब में बरसरे रोज़गार हक़ीक़ी वर्कर्स पर कोई आंच नहीं आएगी। बर्लिन म

नई दिल्ली, 15 अप्रेल: वज़ीरे ख़ारजा सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि सऊदी अरब की नई लेबर पालिसी निताका (ज़मुरा बंदी) से सिर्फ़ गै़रक़ानूनी तारकीने वतन ही मुतास्सिर होंगे। सऊदी अरब में बरसरे रोज़गार हक़ीक़ी वर्कर्स पर कोई आंच नहीं आएगी। बर्लिन में अख़बारी नुमाइंदों से गुज़िश्ता हफ़्ता वज़ीरे आज़म मनमोहन सिंह के साथ सफ़र करते हुए सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि हक़ीक़ी वर्कर्स को फ़िक्र करने की ज़रूरत नहीं है सिर्फ़ उन लोगों को परेशानी होगी जिन्होंने मुनासिब तौर पर वर्क परमिट हासिल नहीं किया है।

वज़ीरे ख़ारजा ने कहा कि हिन्दुस्तानी वर्कर्स ने सऊदी अरब की मईशत में बेहतरी लाने के लिए अहम रोल अदा किया है और दारुल सलतनत भी इस हक़ीक़त को तस्लीम करता है। सऊदी अरब को हिन्दुस्तानी लेबर की ज़रूरत है। गै़रक़ानूनी तारकीने वतन को ख़ारिज करदेने से हक़ीक़ी वर्कर्स के लिए रोज़गार के मौक़े खुल जाएंगे। सऊदी अरब ने हाल ही में अपनी नई पालिसी निताका पर अमल आवरी शुरू की है।

TOPPOPULARRECENT