Saturday , October 21 2017
Home / Khaas Khabar / सऊदी में भिकारी गिरफ्तार,12 लाख रियाल बरामद

सऊदी में भिकारी गिरफ्तार,12 लाख रियाल बरामद

सऊदी अरब में भी भीक माँगना एक मुनाफ़ा बख़्श पेशा है और खास तौर पर रमज़ान के महीने में। पेशावर भिकारी रमज़ान के दौरान मक्का और मदीना पहुंचते हैं ताकि ज़्यादा रक़म कमा सकें। इसी तरह के एक भिकारी को सऊदी अरब पुलिस ने भीक मांगते हुए गिरफ

सऊदी अरब में भी भीक माँगना एक मुनाफ़ा बख़्श पेशा है और खास तौर पर रमज़ान के महीने में। पेशावर भिकारी रमज़ान के दौरान मक्का और मदीना पहुंचते हैं ताकि ज़्यादा रक़म कमा सकें। इसी तरह के एक भिकारी को सऊदी अरब पुलिस ने भीक मांगते हुए गिरफ़्तार किया है।

लेकिन उस की ख़ास बात ये है कि उस के बैंक एकाऊंट में 12 लाख सऊदी रियाल हैं और वो एक महंगी जीप चलाता है। अरब टी वी के मुताबिक़ पुलिस ने गिरफ़्तार शख़्स का नाम ज़ाहिर नहीं किया है ताहम पुलिस के मुताबिक़ ये क़रीबी ख़लीजी मुल्क का बाशिंदा है और सऊदी अरब सियाहती वीज़े पर अपनी अहलिया और तीन बच्चों के हमराह आया है।

दुसरी जानिब मस्जिदुल हराम की सेक्यूरिटी के इंचार्ज अब्दुल करीम अल ज़हरानी का कहना है कि एक औरत को उस वक़्त गिरफ़्तार किया गया जब उन्हों ने देखा कि ये औरत ब्लेड के ज़रीए जेबें काट रही है।

इन का मज़ीद कहना था कि क़रीबी होटल में तलाशी में तक़रीबन 60 हज़ार रियाल, सोना, 25 मोबाइल, पाँच कैमरे और 11 ख़्वातीन के बैग बरामद किए।

TOPPOPULARRECENT