Saturday , August 19 2017
Home / Islami Duniya / सऊदी वज़ीरे ख़ारजा आज इस्लामाबाद पहुंच रहे हैं

सऊदी वज़ीरे ख़ारजा आज इस्लामाबाद पहुंच रहे हैं

Saudi Foreign Minister Adel al-Jubeir attends a news conference after the South American-Arab Countries summit, in Riyadh November 11, 2015. REUTERS/Faisal Al Nasser

सऊदी अरब के वज़ीरे ख़ारजा आदिल अल जुबेर इतवार को इस्लामाबाद पहुंच रहे हैं। डॉक्टर आदिल हाल ही में सऊदी अरब की क़ियादत में बनने वाले 34 मुल्की फ़ौजी इत्तिहाद पर पाकिस्तान को एतेमाद में लेने के लिए वज़ीरे आज़म मियां मुहम्मद नवाज़ शरीफ़ समेत दीगर हुक्काम से मुलाक़ातें करेंगे। इस्लामाबाद दफ़्तरे ख़ारजा के हुक्काम ने पीर को वज़ीरे आज़म और सऊदी मेहमान आदिल बिन अहमद अल जुबेर के दरमयान मुलाक़ात की तसदीक़ की है।

सऊदी वज़ीरे ख़ारजा पाकिस्तान के मुशीर ख़ारिजा सरताज अज़ीज़ से भी मिलेंगे। हुक्काम ने बताया कि दौरे का मक़सद मशरिक़े वुस्ता के हालात पर बनने वाले इत्तिहाद पर पाकिस्तानी क़ियादत से मुशावरत है। ख़्याल रहे कि सऊदी अरब ने दहशतगर्दी से निमटने के लिए 34 इस्लामी मुल्कों का इत्तिहाद क़ायम किया था।

इत्तिहाद में पाकिस्तान को शामिल किए जाने पर इस्लामाबाद का मिला-जुला रद्दे अमल सामने आया था। जहां सेक्रेट्री ख़ारिजा एज़ाज़ चौधरी ने इत्तिहाद में पाकिस्तान का नाम शामिल किए जाने पर हैरत ज़ाहिर की थी, वहीं दफ़्तरे ख़ारजा ने बाद में इत्तिहाद को ख़ुश आइंद क़रार देते हुए कहा था कि इस्लामाबाद अपने किरदार के हवाले से मज़ीद तफ़सीलात का मुंतज़िर है।

TOPPOPULARRECENT