Saturday , October 21 2017
Home / Islami Duniya / सऊदी शाम में दाइश के ख़िलाफ़ फ़िज़ाई ऑप्रेशन के लिए तैयार

सऊदी शाम में दाइश के ख़िलाफ़ फ़िज़ाई ऑप्रेशन के लिए तैयार

सऊदी अरब के मुशीर दिफ़ा ब्रीगेडीयर जनरल अहमद असीरी ने कहा है कि शिद्दत पसंद ग्रुप दाइश की सरकूबी के लिए क़ायम अमरीका की क़ियादत में इत्तिहादी ममालिक के वुज़रा-ए-ख़ारजा ने दो हफ़्ते क़ब्ल शाम में जमीनी फ़ौज दाख़िल करने पर ग़ौर किया था मगर अभी तक इस हवाले से कोई हतमी फ़ैसला नहीं किया जा सका है।

उनका कहना है कि सऊदी अरब तुर्की के इंजीर लेक फ़ौजी अड्डे से दाइश के ख़िलाफ़ फ़िज़ाई ऑप्रेशन शुरू करने के लिए तैयार है। एक ग़ैर मुल्की ख़बररसां इदारे से बात करते हुए जनरल असीरी का कहना था कि दो हफ़्ते पेशतर ब्रुसेल्स में होने वाले आला सतह के इजलास में हमने शाम में ज़मीनी फ़ौज दाख़िल करने के मुख़्तलिफ़ पहलूओं पर तबादला-ए-ख़्याल किया था।

इस हवाले से शाम में दाख़िल की जाने वाली फ़ौज की तादाद, दाख़िले के मुक़ाम और तरीका-ए-कार पर ग़ौर किया गया था मगर अभी तक इस हवाले से कोई हतमी फ़ैसला नहीं हुआ है। जब भी आलमी इत्तिहाद दाइश के ख़िलाफ़ शाम में फ़ौजें उतारेगा सऊदी अरब उस का साथ देगा।

एक सवाल के जवाब में सऊदी मुशीर दिफ़ा का कहना था कि उनका मुल्क शाम में दाइश के ख़िलाफ़ फ़िज़ाई हमलों के लिए किसी भी वक़्त तुर्की के इंजीर लेक फ़ौजी अड्डे से ऑप्रेशन शुरू कर सकता है।

उन्होंने कहा कि जुनूबी तुर्की के इस फ़ौजी अड्डे पर सऊदी अरब के चार बमबार तैयारे एक हफ़्ता क़ब्ल पहुंचा दिए गए थे मगर हमारे तैयारों ने अभी तक फ़िज़ाई हमलों में हिस्सा नहीं लिया है।

TOPPOPULARRECENT