Sunday , October 22 2017
Home / District News / सऊदी से वापिस आने वाले अफ़राद को इमदाद देने का हुकूमत से मुतालिबा

सऊदी से वापिस आने वाले अफ़राद को इमदाद देने का हुकूमत से मुतालिबा

जाफ़र रहीम क़ाइद वाई एस कांग्रेस पार्टी ने होटल भीमास में मुनाक़िदा प्रेस मेट से ख़िताब करते हुए कहा कि सऊदी हुकूमत की तरफ से नताक़त ( नया क़ानून ) अमल में लाते हुए बैरूनी मुमालिक से आए तमाम अफ़राद को अपने अपने मुल्क वापिस जाने का इंतिबा

जाफ़र रहीम क़ाइद वाई एस कांग्रेस पार्टी ने होटल भीमास में मुनाक़िदा प्रेस मेट से ख़िताब करते हुए कहा कि सऊदी हुकूमत की तरफ से नताक़त ( नया क़ानून ) अमल में लाते हुए बैरूनी मुमालिक से आए तमाम अफ़राद को अपने अपने मुल्क वापिस जाने का इंतिबाह दिया गया है।

जिन में सब से ज़्यादा तादाद हमारे मुल्क में रहने वालों की है। लिहाज़ा उन्होंने हुकूमते हिन्द से अपील की है कि हमारे मुल्क के बाशिंदे जितने भी हिंदुस्तानी अवाम वहां पर ज़िंदगी गुज़ार रहे हैं। उन्हें वापिस आने पर कई दुशवारीयों का सामना करना पड़ेगा। लिहाज़ा हुकूमते हिन्द-ओ-रियासत आंध्र प्रदेश को चाहीए कि वो उनकी वापसी पर उन्हें कुछ मुआवज़ा दें ताकि वो कुछ कारोबार करके अपनी ज़िंदगी गुज़ार सकीं।

जाफ़र ने बताया कि पड़ोसी रियासत केराला हुकूमत ने सऊदी से वापिस आने वाले अफ़राद के लिए 10 करोड़ की रक़म मुख़तस कर रखी है। ताकि वापिस आने वाले लोगों को रोज़गार स्कीम के तहत लोनस फ़राहम किए जा सकीं।

उन्होंने कहा कि हमारी हुकूमत को चाहीए कि सऊदी हुकूमत की तरफ से दिए गए इस फ़ैसले पर मुदाख़िलत करते हुए मुहाजिरीन के लिए एक साल की मोहलत फ़राहम करने और उन्हें किसी किस्म की सज़ा या जुर्माना ना देने का मुतालिबा करे।

TOPPOPULARRECENT