Thursday , August 24 2017
Home / Islami Duniya / सऊदी फ़ौज की जवाबी कार्रवाई में बीसीयों हूसी बाग़ी हलाक

सऊदी फ़ौज की जवाबी कार्रवाई में बीसीयों हूसी बाग़ी हलाक

A Houthi militant screams to people to go away while standing on the rubble of a house damaged by a Saudi-led air strike in the neighbourhood of Al-Garda at Shomila area in Yemen's capital Sanaa, November 29, 2015. REUTERS/Mohamed al-Sayaghi

सऊदी अरब और यमन के दरमयान वाक़े सरहदी इलाक़े में सऊदी फ़ोर्सेस के साथ झड़पों और उनकी जवाबी कार्रवाई में बीसीयों हूसी बाग़ी हलाक हो गए हैं। सऊदी अरब के सरकारी टेलीविज़न की रिपोर्ट के मुताबिक़ हूसी बाग़ीयों ने सऊदी इलाक़े में दरअंदाज़ी के लिए धावा बोला था लेकिन सऊदी फ़ोर्सेस ने उनके हमले को पूरी क़ुव्वत से पस्पा कर दिया है। ईरान के हिमायत याफ़्ता हूसी बाग़ी माज़ी में भी मुतअद्दिद मर्तबा यमन से सऊदी अरब के सरहदी इलाक़े में दरअंदाज़ी की नाकाम कोशिशें कर चुके हैं।

सऊदी अरब की क़ियादत में अरब इत्तिहाद के तर्जुमान ब्रिगेडीयर जेनरल अहमद अल असीरी ने सरकारी टीवी से नशर किए गए बयान कहा है कि हस्बे मामूल हूसीयों ने सरहद में दरअंदाज़ी और सऊदी इलाक़े में दाख़िल होने की कोशिश की थी लेकिन मुसल्लह अफ़्वाज उनकी नक़्लो हरकत की कड़ी निगरानी कर रही थीं और उनकी इस कोशिश को नाकाम बना दिया गया है।

TOPPOPULARRECENT