Wednesday , October 18 2017
Home / Sports / सचिन में क्रिकेट के लिए और‌ चाहत बाक़ी : चौहान

सचिन में क्रिकेट के लिए और‌ चाहत बाक़ी : चौहान

हिंदुस्तानी मास्टर ब्लास्टर सचिन तेंदुलकर के मुताल्लिक़ ये क़ियास आराईयां की जा रही हैं कि सीनियर बैटस्मेन अनक़रीब टेस्ट क्रिकेट को ख़ैरबाद कह देंगे , लेकिन हिंदुस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ खिलाड़ी चेतन चौहान ने आज उन क़ियास आराई

हिंदुस्तानी मास्टर ब्लास्टर सचिन तेंदुलकर के मुताल्लिक़ ये क़ियास आराईयां की जा रही हैं कि सीनियर बैटस्मेन अनक़रीब टेस्ट क्रिकेट को ख़ैरबाद कह देंगे , लेकिन हिंदुस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ खिलाड़ी चेतन चौहान ने आज उन क़ियास आराईयां को रद‌ कर दिया है कि सचिन तेंदुलकर में और‌ रंस‌ बनाने की चाहत मौजूद है और वो ख़ुद ही सबकदोशी का फ़ैसला करसकते हैं।

पी टी आई से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए चौहान ने कहा कि सचिन तेंदुलकर में क्रिकेट खेलने की चाहत बाक़ी है। चौहान जोकि टीम के साबिक़ कप्तान सुनील गवासकर के एक तवील अर्सा तक साथी रहे जिन्होंने 1982-ए-में क्रिकेट से सबकदोशी इख़तियार की है। चौहान ने सचिन तेंदुलकर की सबकदोशी के मुताल्लिक़ कहा कि मास्टर खिलाड़ी ही ये फ़ैसला करने के लिए मौज़ूं शख़्सियत हैं।

चौहान के मुताबिक‌ सचिन तेंदुलकर ने गुजिश्ता दो सालों से टेस्ट क्रिकेट में कोई सेंचुरी स्कोर की है लेकिन इसके बावजूद उन में इतनी सलाहियत और भूक मौजूद है कि वो बेहतर मुज़ाहरा करसकें। हिंदुस्तान की 40 टेस्ट मुक़ाबलों में नुमाइंदगी करने वाले चौहान ने टीम के दीगर खिलाड़ियों के मुताल्लिक़ इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि गौतम गंभीर के लिए टीम में वापसी का मौक़ा है जबकि वीराट कोहली में मुस्तक़बिल का कप्तान बनने की तमाम तर सलाहियतें मौजूद हैं।

कोहली के मुताल्लिक़ चौहान का कहना है कि नौजवान खिलाड़ी ने वेस्ट इंडीज़ में हीने वाले सह रुख़ी सीरीज़ और ज़िम्मबाब्वे के ख़िलाफ़ सीरीज़ में बेहतरीन कप्तानी की है। क्रिकेटर से बी जे पी क़ाइद बनने वाले चौहान ने कहा कि बिहार में बासलाहियत खिलाड़ी मौजूद हैं।

TOPPOPULARRECENT