Sunday , October 22 2017
Home / Crime / सड़क हादिसात में 3 अफ़राद हलाक

सड़क हादिसात में 3 अफ़राद हलाक

हैदराबाद ०४दिसंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : साइबर आबाद हदूद में पेश आए मुख़्तलिफ़ सड़क हादिसात में तीन अफ़राद हलाक और दीगर ज़ख़मी होगए । वनसथली पोरम , राय दुर्गम और मीर पेट पुलिस स्टेशन हदूद में सड़क हादिसात पेश आए । वनसथली पोरम पुलिस के

हैदराबाद ०४दिसंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : साइबर आबाद हदूद में पेश आए मुख़्तलिफ़ सड़क हादिसात में तीन अफ़राद हलाक और दीगर ज़ख़मी होगए । वनसथली पोरम , राय दुर्गम और मीर पेट पुलिस स्टेशन हदूद में सड़क हादिसात पेश आए । वनसथली पोरम पुलिस के मुताबिक़ 20 साला डी शर्त चंद्रा रेड्डी जो कल रात अपने दोनों साथीयों गिरीश और अनंत कुमार के साथ मोटर सैक़ल पर जा रहा था ।

अनजापोर के क़रीब मोटर सैक़ल बेक़ाबू हो कर हादिसा का शिकार होगई और मोटर सैक़ल डीवाईडर से टकरा कर शर्त चंद्रा रेड्डी बरसर मौक़ा हलाक हो गया । इस के दो साथी शदीद ज़ख़मी हालत में ज़ेर-ए-इलाज हैं । राय दुर्गम पुलिस के मुताबिक़ 45 साला सुभाष जो सिम्हा पूरी कॉलोनी में रहता था एक तामीराती कंपनी में मुलाज़मत करता था ।

जो मग़रिबी बंगाल का साकन बताया गया है । वो कल रात काम से वापसी के दौरान हादिसा का शिकार होगया और आर टी सी बस की ज़द में आकर शदीद ज़ख़मी होगया । जिस को फ़ौरी तौर पर हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया जहां दौरान-ए-इलाज कल रात उस की मौत हो गई ।

मीर पेट पुलिस के मुताबिक़ 28 साला जी याद गेरी जो पेशा से ड्राईवर था बी एन रेड्डी नगर जलाल गौड़ा में रहता था । कल वो मोटर सैक़ल पर बाला पर के रास्ता से गुज़र रहा था कि एक रेड्डी मैक्स गाड़ी की ज़द में आकर बरसर मौक़ा हलाक हो गया । पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है ।।

TOPPOPULARRECENT