Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / सदर जमहूरीया से नरसिम्हन और नायडू की मुलाक़ात

सदर जमहूरीया से नरसिम्हन और नायडू की मुलाक़ात

हैदराबाद 01 जुलाई:सदर जमहूरीया हिंद परनब मुख‌र्जी से आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू ने राष्ट्रपति नीलाइम में मुलाक़ात की।

हैदराबाद 01 जुलाई:सदर जमहूरीया हिंद परनब मुख‌र्जी से आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू ने राष्ट्रपति नीलाइम में मुलाक़ात की।

हुकूमत आंध्र प्रदेश ने अगरचे इस मुलाक़ात को ख़ैरसिगाली क़रार दिया है लेकिन टेलीफ़ोन टैपिंग के इल्ज़ामात और नोट के बदले वोट तनाज़ा पर तेलंगाना और आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस़्टरों के दरमयान जारी लफ़्ज़ी जंग के पस-ए-मंज़र में इस (मुलाक़ात) को नुमायां एहमीयत हासिल होगई है।

चंद्रबाबू ने इस माह के अवाइल में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात के दौरान हुकूमत तेलंगाना की तरफ से मुबय्यना टेलीफ़ोन टैपिंग की तहक़ीक़ात का मुतालिबा किया था।

इस दौरान दोनों रियासतों के मुशतर्का गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन ने भी सदर हिंद से मुलाक़ात की। परनब मुख‌र्जी जुनूबी हिंद में 10 रोज़ा तातीलात मनाने के लिए पिछ्ले रोज़ हैदराबाद पहूंचे वो 1860 के दौरान निज़ाम हैदराबाद की तरफ़ से बोला राम में 90 एकऱ् अराज़ी पर तामीर शूदा इमारत राष्ट्रपति नीलाइम में 8 जुलाई तक क़ियाम करेंगे।

परनब मुख‌र्जी 3 जुलाई को हैदराबाद इंटरनेशनल कांफ्रेंस सेंटर में महाराष्ट्रा के गवर्नर सी एच विद्या सागर राव‌ की किताब ओनीकी की रस्म इजराई अंजाम देंगे। वो यादगिरी गुट्टा के लक्ष्मी नरसिम्हा मंदिर में पूजा करेंगे।

TOPPOPULARRECENT