Wednesday , October 18 2017
Home / India / सदर जम्हूरीया के बेटे की लालू प्रसाद से मुलाक़ात, ताज़ा चारा मुक़द्दमे में पेशी

सदर जम्हूरीया के बेटे की लालू प्रसाद से मुलाक़ात, ताज़ा चारा मुक़द्दमे में पेशी

कांग्रेस के रुकन पार्लियामेंट सदर जम्हूरीया प्रण‌ब मुखर्जी के फ़र्ज़ंद अभीजीत मुख‌र्जी ने जेल में सदर आर जे डी लालू प्रसाद यादव से मुलाक़ात की। अभीजीत मुख‌र्जी राज रुपा जा रहे हैं ताकि चीफ़ मिनिस्टर झारखंड हेमंत सोरील से मुलाक़ात

कांग्रेस के रुकन पार्लियामेंट सदर जम्हूरीया प्रण‌ब मुखर्जी के फ़र्ज़ंद अभीजीत मुख‌र्जी ने जेल में सदर आर जे डी लालू प्रसाद यादव से मुलाक़ात की। अभीजीत मुख‌र्जी राज रुपा जा रहे हैं ताकि चीफ़ मिनिस्टर झारखंड हेमंत सोरील से मुलाक़ात करसकें। लालू प्रसाद यादव, जे डी यू के रुकन पार्लियामेंट जगदीश शर्मा और साबिक़ रुकन असेम्बली आर के राना वीडियो कान्फ्रेसिंग के ज़रीये एक और चारा अस्क़ाम मुक़द्दमे में सी बी आई की ख़ुसूसी अदालत के इजलास पर पेश होंगे।

इन तीनों ने देवगढ़ ख़ज़ाने से 97 लाख रुपये धोका दही के ज़रीये हासिल करलिए थे। इन तीनों को इस मुक़द्दमे के सिलसिले में ख़ुसूसी अदालत के इजलास पर आज पेश किया गया। ये तीनों बरसा मुंडा सैंटर्ल जेल में क़ैद हैं जबकि 3 अक्टूबर को सी बी आई की अदालत ने उन्हें सज़ाए क़ैद सुनाई और जुर्माने आइद किए हैं। इस फ़ैसले के ख़िलाफ़ तीनों ने हाइकोर्ट में अपील करने का इरादा ज़ाहिर किया है।

TOPPOPULARRECENT