Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / सदर तेलगु देशम के ख़िलाफ़ दस्तबरदार शूदा 13 इल्ज़ामात भी शामिल

सदर तेलगु देशम के ख़िलाफ़ दस्तबरदार शूदा 13 इल्ज़ामात भी शामिल

हैदराबाद।19 नवंबर ( सियासत न्यूज़) मिस्टर नायडू पर आइद करदा इल्ज़ामात मैं 13 इल्ज़ामात ऐसे हैं जो साबिक़ में भी आइद किए जा चुके हैं । ना सिर्फ ये इल्ज़ामात बल्कि उन के दस्तावेज़ात और दरख़ास्त में मौजूद मवाद भी वही है। मिस्टर के सिरी हर

हैदराबाद।19 नवंबर ( सियासत न्यूज़) मिस्टर नायडू पर आइद करदा इल्ज़ामात मैं 13 इल्ज़ामात ऐसे हैं जो साबिक़ में भी आइद किए जा चुके हैं । ना सिर्फ ये इल्ज़ामात बल्कि उन के दस्तावेज़ात और दरख़ास्त में मौजूद मवाद भी वही है। मिस्टर के सिरी हरी साबिक़ रियास्ती वज़ीर ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस के दौरान बताया कि मिस्टर नायडू के ख़िलाफ़ दायर किए गए मुक़द्दमा की तफ़सीलात का जायज़ा लेने के बाद इस बात का इन्किशाफ़ हुआ है कि मिसिज़ विजया लक्ष्मी रुकन असैंबली पली वीनदला ने जो दरख़ास्त दाख़िल की है इस में उन्हों ने इन मुक़द्दमात को भी शामिल किया है जिस से ख़ुद उन के शौहर ने इक़तिदार हासिल करने के बाद दसतबरदारी इख़तियार करली थी ।

मिस्टर कडीम सिरी हरी ने बताया कि मिस्टर नायडू के ख़िलाफ़ जारी साज़िश में वाई ऐस आर कांग्रेस के इलावा कांग्रेस आला क़ाइदीन भी शामिल हैं जो कि अवाम का सामना करने से ख़ौफ़ज़दा हैं ।तेलगुदीशम क़ाइद ने बताया कि तेलगुदीशम पार्टी अपने सदर के दिफ़ा के मुताल्लिक़ तमाम इमकानात का जायज़ा ले रही है और इस मुक़द्दमा की तफ़सीलात से वाक़फ़ीयत के दौरान इस बात का इन्किशाफ़ हुआ कि जगन मोहन रेड्डी की वालिदा ने अपनी दरख़ास्त में वही दरख़ास्तें और मवाद शामिल किया है जिन्हें साबिक़ मैं मुस्तर्द किया जा चुका है ।

उन्हों ने बताया कि तेलगुदीशम पार्टी हर तरह से अपने सदर के लिए क़ानूनी लड़ाई लड़ने तैय्यार है । उन्हों ने बताया कि तेलगुदीशम पार्टी बदउनवानीयों के ख़ातमा और इन्साफ़ रसानी के अमल को बेहतर बनाने केलिए क़ायम की गई थी और इस पार्टी के क़ाइदीन पर बदउनवानीयों के इल्ज़ामात मुनासिब नहीं हैं। मिस्टर कडीम सिरी हरी ने सदर तेलगुदेशम पार्टी को एक बाकरदार क़ाइद क़रार देते हुए कहाकि बासलाहीयत सियासतदां को निशाना बनाते हुए बदउनवानीयों में मुलव्वस अफ़राद इक़तिदार हासिल करने की कोशिश कररहे हैं ।

इस मौक़ा पर उन के हमराह मिस्टर ईल रमना मिस्टर वे नरेंद्र रेड्डी अरकान असैंबली भी मौजूद थे । मिस्टर ईल रमना ने बताया कि तेलगुदेशम पार्टी की जानिब से वाई ऐस आर कांग्रेस और कांग्रेस को मूसिर जवाब दिया जाएगा । उन्हों ने बताया कि अवाम पर मिस्टर नायडू के ख़िलाफ़ जारी प्रोपगंडा का कोई असर नहीं होरहा है । चूँकि अवाम जानते हैं कि रियासत की तरक़्क़ी में किस ने किया किरदार अदा किया है । उन्हों ने बताया कि आंधरा प्रदेश की तरक़्क़ी में मिस्टर नायडू का बड़ा हिस्सा है जिन्हों ने अपनी क़ाइदाना सलाहीयतें और तामीरी ज़हन के ज़रीया रियासत को आलमी सतह पर नुमायां मुक़ाम दिलवाने में अहम रोल अदा किया ।

TOPPOPULARRECENT