Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / सदर परनब मुख‌र्जी की 10 रोज़ा दौरे पर पीर को आमद

सदर परनब मुख‌र्जी की 10 रोज़ा दौरे पर पीर को आमद

हैदराबाद 24 जून सदर जमहूरीया परनब मुख‌र्जी का अवाख़िर जून 10 रोज़ा दौरा हैदराबाद मुतवक़्क़े है। बावसूक़ सरकारी ज़राए के मुताबिक़ सदर जमहूरीया हिंद 29 जून ता 8 जुलाई रियासत तेलंगाना के दौरे पर 29 जून को हैदराबाद पहूंचेंगे। दौरा हैदराबाद के

हैदराबाद 24 जून सदर जमहूरीया परनब मुख‌र्जी का अवाख़िर जून 10 रोज़ा दौरा हैदराबाद मुतवक़्क़े है। बावसूक़ सरकारी ज़राए के मुताबिक़ सदर जमहूरीया हिंद 29 जून ता 8 जुलाई रियासत तेलंगाना के दौरे पर 29 जून को हैदराबाद पहूंचेंगे। दौरा हैदराबाद के सिलसिले में तमाम तर इंतेज़ामात को क़तईयत देने के लिए तमाम मुताल्लिक़ा मह्कमाजात के आला ओहदेदारों को चीफ़ सेक्रेटरी रियासत तेलंगाना राजीव शर्मा ने ज़रूरी हिदायात दें।

सदर जमहूरीया के दौरे प्रोग्राम के सिलसिले में चीफ़ सेक्रेटरी राजीव शर्मा की ज़ेर-ए-सदारत सेक्रेट्रियट में एक अहम मीटिंग तलब किया गया। इस मीटिंग में आर्मी, पुलिस, जी एच्च एम सी , मेट्रो वाटर वर्क़्स, मेडिकल ऐंड हेलथ्, आर ऐंड बी, महिकमा इत्तेलाआत-ओ-ताअलुकात-ए-आमा, एस पी डी सी एल, ए पी टी एस, बी एस एन एल, कंटोनमेंट और महिकमा फ़ायर सर्विसस के अलावा दुसरे मह्कमाजात के आला ओहदेदारों ने शिरकत की।

इस मीटिंग से ख़िताब करते हुए चीफ़ सेक्रेटरी रियासत तेलंगाना राजीव शर्मा ने सदर जमहूरीया हिंद के दौरे से मुताल्लिक़ बंद-ओ-बस्त के इंतेज़ामात के साथ साथ सड़कों की मरम्मत, हैली पयाडज़ की तैयारी, सेहत-ओ-सफ़ाई के इंतेज़ामात करने के अलावा राष़्ट्रा पत्ती नीलाइम में मुकम्मिल इंतेज़ामात करने सी सी कैमरों की तंसीब वग़ैरा के लिए फ़ौरी तौर पर इक़दामात करने की मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को हिदायात दें। उन्होंने कहा कि सदर जमहूरीया के दौरा हिंद के सिलसिले में हकीमपेट एयरपोर्ट पर दरकार इंतेज़ामात किए जाने चाहीए। सदर जमहूरीया हिंद के दौरे से मुताल्लिक़ ज़रूरी इंतेज़ामात महिकमा पुलिस को करने की हिदायात दें।

TOPPOPULARRECENT