Tuesday , October 24 2017
Home / Khaas Khabar / सदर बंगला देश ज़िल्लुर्रहमान का सिंगापुर में इंतिक़ाल

सदर बंगला देश ज़िल्लुर्रहमान का सिंगापुर में इंतिक़ाल

ढाका, 21 मार्च: सदर बंगला देश मुहम्मद ज़िल्लुर्रहमान का जो बंगला देश के बानी शेख़ मुजीबुर्रहमान के क़रीबी साथी थे, कल‌ सिंगापुर के एक दवाख़ाने में इंतिक़ाल होगया। ओहदेदारों ने कहा कि उन्हें गुर्दा और तनफ़्फ़ुस का आरिज़ा था। वो 85 साल के

ढाका, 21 मार्च: सदर बंगला देश मुहम्मद ज़िल्लुर्रहमान का जो बंगला देश के बानी शेख़ मुजीबुर्रहमान के क़रीबी साथी थे, कल‌ सिंगापुर के एक दवाख़ाने में इंतिक़ाल होगया। ओहदेदारों ने कहा कि उन्हें गुर्दा और तनफ़्फ़ुस का आरिज़ा था। वो 85 साल के थे। माउंट एलिज़ेबथ(elizabeth) हॉस्पिटल में उन्होंने आख़री सांस ली। सदारती तर्जुमान ने ये बात बताई। बंगला देश के सफ़ीर बराए सिंगापुर ने कहा कि डाक्टरों ने मुक़ामी वक़्त के मुताबिक़ 6.47 बजे शाम उन के इंतिक़ाल का ऐलान किया। इंतिक़ाल के वक़्त उन के इकलौते फ़र्ज़ंद और दुख़तर उन के इलावा क़रीबी रिश्तेदार ज़िल्लुर्रहमान के क़रीब मौजूद थे।

ज़िल्लुर्रहमान को ख़ुसूसी एय‌र एम्बोलेंस‌ के ज़रीये ढाका से सिंगापुर लाया गया था और 10 मार्च को उन्हें दवाख़ाने में शरीक किया गया था। उन के फेफड़ों में इन्फेक्शन होगया था। ज़िल्लुर्रहमान एक सीनियर सियासतदां थे जिन्होंने इस माह के शुरू में ही अपनी 85 वीं सालगिरा मनाई थी। पेशा से वकील ज़िल्लुर्रहमान बंगला देश के बानी और वज़ीरे आज़म शेख़ हसीना वाजिद के वालिद शेख़ मुजीबुर्रहमान के क़रीबी साथी थे। वो हुक्मराँ अवामी लीग में इत्तिहाद पैदा करने के लिए अहम किरदार अदा कर रहे थे। बंगला देश में 3 रोज़ा सोग का ऐलान किया गया है।

TOPPOPULARRECENT