Friday , October 20 2017
Home / World / सदर यमन के न्यूयार्क में ईलाज का इमकान

सदर यमन के न्यूयार्क में ईलाज का इमकान

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा २४ नवंबर ( ए एफ़ पी ) सदर यमन अली अबदुल्लाह सालॆह् इक़तिदार की मुंतक़ली के मुआहिदा पर दस्तख़त के बाद न्यूयार्क में अपना ईलाज करवाना चाहते हैं । मोतमिद उमूमी अक़वाम-ए-मुत्तहिदा बाण की मून ने कहा कि अली अबदुल्लाह सालि

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा २४ नवंबर ( ए एफ़ पी ) सदर यमन अली अबदुल्लाह सालॆह् इक़तिदार की मुंतक़ली के मुआहिदा पर दस्तख़त के बाद न्यूयार्क में अपना ईलाज करवाना चाहते हैं । मोतमिद उमूमी अक़वाम-ए-मुत्तहिदा बाण की मून ने कहा कि अली अबदुल्लाह सालिह से उन की टेलीफ़ोन पर बातचीत हो चुकी है ।

उन्हों ने कहा कि वो इक़तिदार की मुंतक़ली के मुआहिदा पर दस्तख़त के बाद न्यूयार्क में अपना ईलाज करवाना चाहते हैं । बैन् की मून ने कहा कि अगर वो न्यूयार्क आएं तो उन्हें उन से मिलकर ख़ुशी होगी ।

बैन् की मून ने यमन की सूरत-ए-हाल में मुसबत तबदीलीयों पर इज़हार मुसर्रत किया और कहा कि यमन के सफ़ीर बराए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा जमाल बीनू मार सलामती कौंसल में पैर के दिन ताज़ा तरीन वाक़ियात की तफ़सीलात से कौंसल के 15 अरकान को वाक़िफ़ करवायॆगे ।

उन्हों ने कहा कि मुक़द्दमा से इस्तिस्ना देने के बारे में तनाज़ा पैदा हुआ था क्योंकि इस तीक़न पर ख़लीजी तआवुन कौंसल में तबादला-ए-ख़्याल नहीं किया गया । सदर सालिह 90 दिन तक मलिक के एज़ाज़ी सदर बरक़रार रहेंगे ।

TOPPOPULARRECENT