Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / सदारती इंतिख़ाब से क़ब्ल ज़िमनी इंतिख़ाबात

सदारती इंतिख़ाब से क़ब्ल ज़िमनी इंतिख़ाबात

हैदराबाद 22 अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) : मलिक के सदारती ओहदे के लिएमुनाक़िद होने वाले इंतिख़ाबात से क़बल ना सिर्फ रियासत आंधरा प्रदेश बल्कि दीगररियास्तों में हलक़ा जात असम्बली की मख़लवा नशिस्तों के लिए ज़िमनी इंतिख़ाबात मुकम्मल कर

हैदराबाद 22 अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) : मलिक के सदारती ओहदे के लिएमुनाक़िद होने वाले इंतिख़ाबात से क़बल ना सिर्फ रियासत आंधरा प्रदेश बल्कि दीगररियास्तों में हलक़ा जात असम्बली की मख़लवा नशिस्तों के लिए ज़िमनी इंतिख़ाबात मुकम्मल कर लिए जाऐंगे ।

मिस्टर एच एस ब्रह्मा कमिशनर मर्कज़ी इलैक्शन कमीशन ने इस बात का इज़हार किया और बताया कि हमेशा ही ये एक रिवायत रही है कि सदारती इंतिख़ाबात से क़बल तमाम हलक़ा जात असम्बली की मख़लवा नशिस्तों के लिए इंतिख़ाबात को मुकम्मल कर लिए जाते हैं और यही तरीका-ए-कार इस मर्तबा भी इख़तियार किया जा रहा है ।

मिस्टर एच एस ब्रह्मा ने रियासत आंधरा प्रदेश में इदारा जात मुक़ामी इंतिख़ाबात का तज़किरा करते हुए कहा कि असम्बली हलक़ा जात और इदारा जात मुक़ामी इंतिख़ाबात का एकदूसरे से कोई ताल्लुक़ नहीं है । ताहम उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी इलैक्शन कमीशन मुल्क भर में मख़लवा हलक़ा जात असम्बली की जुमला तादाद से मुताल्लिक़ बहुत जल्द रिपोर्ट वसूल हो जाएगी ।

और रिपोर्ट की वसूली के फ़ौरी बाद मख़लवा हलक़ा जात असम्बली के लिए ज़िमनी इंतिख़ाबात के प्रोग्राम का ऐलान करते हुए एक साथ इन इंतिख़ाबात का इनइक़ाद अमल में लाया जाएगा । यहां ये बात काबिल-ए-ज़िकर है कि अप्पोज़ीशन पार्टीयों की जानिब से ये इल्ज़ामात आइद किए जा रहे हैं कि रियास्ती हुकूमत बलदी इंतिख़ाबात को पहले मुनाक़िद करवाने का इज़हार करते हुए मुजव्वज़ा रियासत के मख़लवा 18 असम्बली नशिस्तों के लिए इंतिख़ाबात को टालने की कोशिश कर रही है ।

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की जानिब से भी रियास्ती हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया गया कि वो रियास्ती इलैक्शन कमीशन से बलदी इंतिख़ाबात का आलामीया जारी करते हुए सब से पहले बलदी इंतिख़ाबात को मुनाक़िद करवाने और असम्बली हल्क़ा जात के मुजव्वज़ा ज़िमनी इंतिख़ाबात को मुल्तवी करवाने की कोशिश कर रही है ।।

TOPPOPULARRECENT