Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / सदारती इंतिख़ाब : जुबली हाल में 18 जुलाई को तफ‌सीली राय दही

सदारती इंतिख़ाब : जुबली हाल में 18 जुलाई को तफ‌सीली राय दही

यू पी ए उम्मीदवार प्रणब‌ मुकर्जी को कामयाब बनाने कोंग्रेस हाईकमान के इक़दामात

यू पी ए उम्मीदवार प्रणब‌ मुकर्जी को कामयाब बनाने कोंग्रेस हाईकमान के इक़दामात
सदारती इंतिख़ाबात में कोंग्रेस अरकान असैंबली को वोट देने के तरीका से वाक़िफ़ कराने 18 जुलाई को जुबली हाल में तफ‌सीली राय दही का एहतिमाम किया गया है ।

कोंग्रेस हाईकमान ने यू पी ए उम्मीदवार मिस्टर प्रणब‌ मुकर्जी को भारी अक्सरियत से कामयाब बनाने और कोंग्रेस की क्रोस वोटिंग को रोकने बड़े पैमाने पर इक़दामात किए हैं । हाईकमान ने चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी और सदर प्रदेश कोंग्रेस मिस्टर बी सत्य ना रावना को दिल्ली तलब कर के हिक्मत-ए-अमली पर तबादला ख़्याल किया है ।

चीफ मिनिस्टर ने आज वुज़रा(मंत्रि) का इजलास तलब किया और सदारती इंतिख़ाब में कोंग्रेस अरकान असैंबली को तरग़ीब देने अपने अज़ला के अरकान से राबते में रहने की हिदायत दी है । बावसूक़ ज़राए से पता चला है कि सदारती इंतिख़ाब से एक दिन क़बल (पहले) 18 जुलाई को दिन में 11 बजे जुबली हाल में तफ‌सीली राय दही का एहतिमाम किया गया है । जिस में वज़राव अरकान असैंबली को सदारती उम्मीदवार के हक़ में वोट देने के तरीखे से वाक़िफ़ क‌राया जाएगा ।

वाज़िह रहे कि 19 जुलाई को सदारती इंतिख़ाब की राय दही होने वाली है । कोंग्रेस मुक़न्निना पार्टी ने पार्टी के अरकान असैंबली को सदारती इंतिख़ाब की राय दही में शिरकत करने कम अज़ कम दो दिन पेहले ही हैदराबाद पहूंच जाने की हिदायत दी है ।

बैरूनी ममालिक के दौरे पर कोंग्रेस के वुज़रा(मंत्रि) अरकान असैंबली-ओ-एम पी को भी 15 जुलाई से पहले हैदराबाद पहूंच जाने की हिदायत दी गई है । अलील और जेल में महरूस रुकन असैंबली मिस्टर एम वेंकट रमना राव‌ को राय दही के मर्कज़ तक पहूँचाने का जायज़ा लिया जा रहा है ।

यू पी ए उम्मीदवार प्रणब‌ मुकर्जी की कामयाबी यक़ीनी है बावजूद इस के कोंग्रेस वोट ज़ाए करने के हक़ में नहीं है । इस लिये सदारती इलेक्शन से एक दिन पहले तफ‌सीली राय दही का एहतेमाम किया जा रहा है ।

प्रणब‌ मुकर्जी की मजलिस , सी पी एम और लोक सत्ता ताईद कररही है । उन से राबते में रहने और टी आर एस को अपने फैसले पर नज़र-ए-सानी करने मुज़ाकरात(आपस मे बात चीत‌) करने हाईकमान ने चीफ मिनिस्टर और सदर पी सी सी को हिदायत दी है ।

TOPPOPULARRECENT