Saturday , August 19 2017
Home / AP/Telangana / सदाशिवपेट के महलूक मुस्लिम नौजवानों की तदफ़ीन

सदाशिवपेट के महलूक मुस्लिम नौजवानों की तदफ़ीन

सदाशिवपेट 02 सितम्बर: मेड़चल टोल टैक्स गेट पर पेश आए एक सड़क हादसे में सदाशिवपेट टाउन के 8 मुस्लिम नौजवानों की दर्द-नाक हलाकत पर वज़ीर-ए-आला के चन्द्रशेखर राव‌ ने अपने गहरे रंज-ओ-ग़म का इज़हार किया है और हादसे में हलाक होने वाले नौजवानों के अफ़रादे ख़ानदान को फी कस 5 लाख रुपये ऐक्स गरीशया देने का एलान किया जबकि सड़क हादसे में शदीद ज़ख़मी नौजवान मुहम्मद अब्बास को यशोधा हॉस्पिटल में कॉरपोरेट तर्ज़ पर ईलाज-ओ-मुआलिजा का यकीन दिया।

वज़ीर आबपाशी टी हरीश राव‌ की ख़ुसूसी दिलचस्पी की वजह से वज़ीर-ए-आला के चन्द्रशेखर राव‌ ने सदाशिवपेट टाउन के महलोकीन को फी कस 5 लाख रुपए बतौर ऐक्स गरीशया मंज़ूर किया। इस ख़सूस में रुकने असेंबली संगारेड्डी चिंता प्रभाकर ने वज़ीर-ए-आला और वज़ीर आबपाशी से इज़हार-ए-तशक्कुर किया।

दरगाह हज़रत महबूब पाशाह सदाशिवपेट पर मुफ़्ती मुहम्मद असलम सुलतान, क़ासिमी नाज़िम मदर्रिसा अरबिया नोमानीया संगारेड्डी की इमामत में 8 महलूक नौजवानों की नमाज़ जनाज़ा अदा की गई और बड़े क़ब्रिस्तान, छोटे क़ब्रिस्तान (तकिया) रूबरू जूनियर कॉलेज और क़दीम क़ब्रिस्तान में तदफ़ीन अमल में आई। जलूस जनाज़ा मैं हज़ारों की तादाद में बलालहाज़ मज़हब-ओ-मिल्लत मुसलमानों-ओ-दुसरे बिरादरान वतन ने शिरकत की।

TOPPOPULARRECENT