Wednesday , October 18 2017
Home / District News / सनअतकारों को तमाम तर सहूलतों की फ़राहमी का वादा

सनअतकारों को तमाम तर सहूलतों की फ़राहमी का वादा

रियासती चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने महेंद्रा एंड महेंद्रा लिमिटेड के तो सेवी प्लांट का रस्म इफ़्तेताह अंजाम देने के बाद इस ज़िमन में मुनाक़िदा प्रोग्राम के शुरका को मुख़ातिब करते हुए यकीन दिया के रियासती हुकूमत तेलंगाना म

रियासती चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने महेंद्रा एंड महेंद्रा लिमिटेड के तो सेवी प्लांट का रस्म इफ़्तेताह अंजाम देने के बाद इस ज़िमन में मुनाक़िदा प्रोग्राम के शुरका को मुख़ातिब करते हुए यकीन दिया के रियासती हुकूमत तेलंगाना में सनअतों के क़ियाम के लिए सनअत कारों को हर तरह की सहूलतें फ़राहम करेगी।

उन्होंने वज़ाहत करते हुए कहा कि हुकूमत, सनअतकारों को अराज़ी की फ़राहमी के साथ साथ पानी-ओ-बर्क़ी की बेहतर सरबराही और् दुसरे सहूलतों की फ़राहमी के लिए अमली इक़दामात करेगी।

उन्होंने हैदराबाद में 100 यू एस डालर की लागत से क़ायम किए जाने वाले SAMSUN प्लांट का तज़किरा करते हुए कहा कि मज़कूरा इलेक्ट्रॉनिक प्लांट के क़ियाम से रोज़गार के मवाक़े फ़राहम होंगे। उन्होंने रियासत तेलंगाना को बदउनवानीयों से पाक रियासत बनाने के अपने अज़म का इज़हार किया और कहा कि हुकूमत, रियासत तेलंगाना को तरक़्क़ी की सिम्त गामज़न करने वालों के साथ भरपूर तआवुन करेगी।

TOPPOPULARRECENT