Wednesday , October 18 2017
Home / Khaas Khabar / सनअती पालिसी के लिए रहनुमायाना ख़ुतूत। माह जुलाई में तक़र्रुत के लिए आलामीया

सनअती पालिसी के लिए रहनुमायाना ख़ुतूत। माह जुलाई में तक़र्रुत के लिए आलामीया

तेलंगाना रियासती काबीना का एक अहम मीटिंग में मुनाक़िद हुआ जोकि ज़ाइद अज़ तीन घंटों तक जारी रहा। चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने मीटिंग की सदारत की।

तेलंगाना रियासती काबीना का एक अहम मीटिंग में मुनाक़िद हुआ जोकि ज़ाइद अज़ तीन घंटों तक जारी रहा। चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने मीटिंग की सदारत की।

बताया जाता हैके काबीना के मीटिंग में मुख़्तलिफ़ मौज़ूआत पर तफ़सीली तबादला-ए-ख़्याल किया गया। बिलख़सूस नोट के इव्ज़ वोट के मसले पर पैदा शूदा हालात का भी तफ़सीली जायज़ा लिया गया। मीटिंग के इख़तेताम पर का बीनी रफ़क़ा डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर के श्रीहरी , पी श्रीनिवास रेड्डी,ई राजिंदर, जय कृष्णा राव‌, पदमा राव‌ और दुसरे वुज़रा के हमराह अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने काबीना के फ़ैसलों से वाक़िफ़ करवाया और बताया कि पालिमोर लिफ़्ट इरीगेशन प्रोजेक्ट की तामीर सनअतों के क़ियाम के लिए जल्द से जल्द इजाज़त-ओ-मंज़ूरी देने के लिए राईट टू क्लीयरेंस क़ानून,तेलंगाना स्टेट इंडस्ट्रीयल पालिसी के लिए रहनुमायाना ख़ुतूत को क़तईयत, जुलाई में तक़र्रुत के लिए आलामीयों की इजराई, रियासत तेलंगाना में अक़लियती तलबा के लिए दस अक़ामती स्कूलस और दस हॉस्टलस का क़ियाम अमल में लाने, एससी एसटी तबक़ात के ख़ुतूत पर अक़लियती तलबा के लिए ओवरसीज़ एसटडीज़ के लिए रक़ूमात की फ़राहमी स्कीम को रूबा अमल लाने की मंज़ूरी दी गई।

चीफ़ मिनिस्टर ने इस बात का इआदा किया कि माह जुलाई में सरकारी मह्कमाजात में तक़र्रुत के लिए बाक़ायदा तौर पर आलामीया जारीया करने के अमल का आग़ाज़ होगा और काबीना ने 25 हज़ार जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाने की मंज़ूरी दी है।

उन्होंने बताया कि सिर्फ़ मुक़ामी सुकूनत तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले कॉन्ट्रैक्ट की असास पर मुलाज़िमत करने वाले अफ़राद की ख़िदमात को बाक़ायदा बनाया जाएगा और इस सिलसिले में रहनुमायाना ख़ुतूत जारी किए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT