Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / सनअत नगर में पीने के पानी की क़िल्लत

सनअत नगर में पीने के पानी की क़िल्लत

हैदराबाद ।१५ अगस्त : ( सियासत न्यूज़ ) : सनअत नगर बलदी डीवीज़‌न में पीने के पानी की काफ़ी क़िल्लत है एक दिन के वक़फ़ा से पानी की सरबराही होती है काफ़ी कम मिक़दार में होती है । सनअत नगर बलदी डीवीज़‌न के निस्फ़ रकबा पर बड़े बड़े फ़ैक्ट्

हैदराबाद ।१५ अगस्त : ( सियासत न्यूज़ ) : सनअत नगर बलदी डीवीज़‌न में पीने के पानी की काफ़ी क़िल्लत है एक दिन के वक़फ़ा से पानी की सरबराही होती है काफ़ी कम मिक़दार में होती है । सनअत नगर बलदी डीवीज़‌न के निस्फ़ रकबा पर बड़े बड़े फ़ैक्ट्रीज़ मौजूद हैं यहां मुल़्क की मशहूर फ़ैक्ट्रीज़ भी थी जो बंद हो चुकी है ।

सनअत नगर को आलवीन फ़ैक्ट्रीज़ से ज़्यादा शौहरत थी यहां के बलदी मसाइल पर एक नज़र डालते हैंसनअत नगर बलदी डीवीज़‌न में कई पार्क मौजूद हैं लेकिन इन पार्कों में अक्सर पार्क कचरे के ढेर में तबदील हो चुके हैं यहां यस आर टी कॉलोनी ज़क कॉलोनी जामि मस्जिद वग़ैरा की आबादी के मुताबिक़ यहां वाटर पाइपलाइन डाली गई थी ।

दूसरी जानिब फ़ैक्ट्रीयों के लिए अलहदा तौर पर पानी की सरबराही के लिए लाईन डाली गई थी इस हिसाब से यहां पानी की सरबराही अमल में आती है यहां के मकीनों का कहना है कि सनअत नगर पच्चास साल पहले जिस तरह था आज भी इसी तरह है यहां कोई ख़ास तबदीली या तरक़्क़ी नहीं होपाई है ।

सनअत नगर में पले ग्राउंड्स भी हैं लेकिन स्पोर्टस का सामान कूच वग़ैरा के इलावामैदान जिस तरह होना है इस तरह नहीं होता है यहां पहले कम आबादी थी इस के मुताबिक़ सड़कें वाटर लाईन ड्रेन लाईन वग़ैरा डाली गई थी आबादी में इज़ाफ़ा होता जा रहा है और बलदी मसाइल में भी इज़ाफ़ा होता जा रहा है गुज़शता पाँच साल के दौरान सनअतनगर बलदी डीवीझ़न में कई मल्टी मॉडल अपार्टमंट तामीर होगए हैं जो डीवीज़‌न की तरक़्क़ीका एक अहम रुख़ तसव्वुर किया जा रहा है

ये अपार्टमंट आलवीन वाच और आलूद यन रेफ्रीजरेटर फ़ैक्ट्री के बंद होजाने के बाद तामीर किए गए हैं । लेकिन सनअत नगर बलदी डीवीज़‌न के मकीनों का कहना है कि यहां रिहायशी अपार्टमंट्स बेशुमार तामीर हो रहे लेकिन अब ज़रूरत इस बात की है कि इस तरक़्क़ी के मुताबिक़ यहां ज़र-ए-ज़मीन ड्रेन लाईन और पानी सरबराही ज़रूरी है ।।

TOPPOPULARRECENT